ستاره سابق رئال‌مادرید: این سه بازیکن بارسلونا هرگز توپ را از دست نمی‌دادند!

ستاره سابق رئال‌مادرید: این سه بازیکن بارسلونا هرگز توپ را از دست نمی‌دادند!

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره آلمانی پیشین خط میانی یوونتوس که زمانی هم در جمع کهکشانی‌های مادریدی بازی می‌کرد، با خبرنگاران صحبت‌های جالبی را در خصوص سه بازیکن سرشناس و رقیب سابق خود مطرح کرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه اسپانیایی ESPN، سامی خدیرا، هافبک سابق تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه‌های سرشناسی مانند یوونتوس ایتالیا و رئال مادرید اسپانیا در مصاحبه‌ای که با خبرنگار این رسانه انجام داده است، می‌گوید: "بهترین حریفانی که داشتم، ژاوی هرناندز و آندرس اینیستا بودند و البته سرخیو بوسکتس؛ ولی آن‌ها متأسفانه هرگز برنده جایزه توپ طلا نشدند. این سه بازیکن اسپانیایی در طول جریان یک مسابقه، هرگز توپ را از دست نمی‌دادند. اگر توپ را بگیرند، نمی‌توانید توپ را از آن‌ها پس بگیرید؛ بنابراین باید راه‌حل مناسب دیگری برای بازپس‌گیری توپ از هر یک از این سه بازیکن پیدا کنید."

سامی خدیرا در دوران بازی حرفه‌ای خود بیست و یک مرتبه با پیراهن تیم‌های رئال مادرید اسپانیا و بایرن مونیخ آلمان مقابل تیم بارسلونای اسپانیا قرار گرفته است که در مجموع، تنها هفت مرتبه به پیروزی دست یافته است و هفت مسابقه را نیز با تحمل شکست پشت سر گذاشته است.

سامی خدیرای آلمانی هم اکنون با سی و چهار سال سن به دوران بازی حرفه‌ای فوتبال خود پایان داده و بازنشسته شده است؛ این در شرایطی است که آندرس اینیستا با سی و هفت سال سن همچنان در حال بازی کردن می‌باشد و سرخیو بوسکتس نیز با داشتن سی و سه سال سن، همچنان در حال بازی کردن بوده و در حال حاضر نیز بازیکن و یکی از کاپیتان‌های باشگاه بارسلونای اسپانیا محسوب می‌شود و در این تیم کاتالانی و زیر نظر ژاوی هرناندز که به تازگی و به عنوان سرمربی جوان آبی و اناری پوشان به نیوکمپ بازگشته است، توپ می‌زند.

9404