تفاوت رونالدوی یوونتوس با رونالدوی رئال مادرید از نگاه هم‌تیمی سابق

تفاوت رونالدوی یوونتوس با رونالدوی رئال مادرید از نگاه هم‌تیمی سابق

پایگاه خبری فوتبالی - سامی خدیرا ستاره سابق تیم‌های رئال مادرید و یوونتوس از تغییرات کریستیانو رونالدو در این دو تیم گفت. 

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو از سال 2009 تا 2018 در رئال مادرید بسیار خوش درخشید و موفق شد همراه با این تیم به 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، 4 توپ طلا و بسیاری جوایز دیگر فردی و تیمی دست پیدا کند. او در سال 2018 تیمش را عوض کرد و این بار به یوونتوس پیوست، اما در این تیم نتوانست به موفقیت‌های زیادی برسد تا اینکه در تابستان گذشته با 20 میلیون یورو به منچستریونایتد پیوست. 

به نقل از مارکا، سامی خدیرا قهرمان جام جهانی 2014 که سابقه هم بازی شدن با رونالدو در رئال و یوونتوس را دارد، درباره این فوق ستاره پرتغالی گفت: "من دو کریستیانو دیدم. اولی در رئال مادرید بود. او جوان، خودخواه و کمی متزلزل بود. البته خودخواه بد نبود، اما باید شخصیتش را پیدا می‌کرد. دومی در یوونتوس بود و در آن باشگاه به یک لیدر تبدیل شد. همچنان عطش و خودخواهی لازم برای گلزنی را داشت، اما سعی می‌کرد تا هم تیمی‌هایش را به جلو سوق بدهد. بیرون از زمین خیلی بالغ‌تر و آرام‌تر بود. او در تمرینات یک فردی بود که همیشه رقابت می‌کرد و از این کار هراسی نداشت."

4416