فروش چلسی عامل جدایی یکی از کاپیتان‌های تیم

فروش چلسی عامل جدایی یکی از کاپیتان‌های تیم

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه یوونتوس در تابسان پیش‌رو برای جذب جورجینیو اقدام خواهد کرد و ممکن است این ملی‌پوش ایتالیایی به این انتقال تمایل داشته‌باشد.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 30 ساله یکی از اهداف ماسیمیلیانو آلگری است و بیانکونری مطمئن است که می تواند ملی‌پوش ایتالیایی را متقاعد کند که به ورزشگاه آلیانز نقل مکان کند.

به نقل از کالچومرکاتو، جورجینیو قبلا گفته است که می‌خواهد به سری‌آ بازگردد، اما گزارش‌های اخیر مبنی بر تمایل رومن آبراموویچ، مالک چلسی به فروش باشگاه می‌تواند به این معنا باشد که این انتقال زودتر از آن‌چه انتظار می‌رفت رخ دهد.

این نشریه ایتالیایی می‌گوید که جورجینیو در صورت تغییر مالکیت آبی‌ها، برای انتقال تلاش خواهد کرد و این به دوران چهار ساله چلسی حضور او در غرب لندن پایان می‌دهد. جورجینیو در سال 2018 با 50 میلیون پوند از ناپولی به چلسی پیوست.

جورجینیو در این فصل 34 بازی تحت هدایت توماس توخل انجام داده‌است. اگر او تصمیم بگیرد که باشگاه را ترک کند، احتمالا مانعی سر راهش وجود نخواهد داشت. قرار داد ملی‌پوش ایتالیایی در پایان فصل آینده به پایان می‌رسد و باشگاه احتمالا برای جلوگیری از خروج آزاد او در تابستان 2023، او را به‌فروش خواهد رساند.

جورجینیو پنالتی‌زن اول تیم و یکی از چند کاپیتان باشگاه چلسی است. قطعا باشگاه چلسی ترجیح می‌دهد که او را حفظ کند، اما در صورت ناچاری با فروش او مشکلی نخواهد داشت.

9719