حضور یک رئالی ناشناس در لیست تیم ملی آرژانتین

حضور یک رئالی ناشناس در لیست تیم ملی آرژانتین

پایگاه خبری فوتبالی - لیست 44 نفره و اولیه تیم ملی آرژانتین برای دو بازی راهیابی به جام جهانی مقابل ونزوئلا و اکوادور با سورپرایزهایی همراه بود.

به گزارش فوتبالی، صعود تیم ملی آرژانتین به جام جهانی قطعی شده است و به نظر می رسد که اسکالونی قصد آزمون و خطا از برخی بازیکنان ناشناس را دارد. ونزوئلا از جام جهانی حذف شده در حالی که بازی مقابل آرژانتین می تواند برای اکوادور بازی مرگ و زندگی باشد. 

اسکالونی جدا از چهره های سرشناس نظیر مسی ، دیبالا و دی ماریا از برخی چهره های ناشناس و گمنام در لیست استفاده کرده است. یکی از چهره های گمنام، "نیکو پاز" است، بازیکن 17 ساله ای که در آکادمی رئال حضور دارد اما حتی شاید اکثریت هواداران رئال هم اسمش را نشنیده باشند!

نیکو پاز در سال 2017 از تنه ریف به رئال مادرید ملحق شد. نیکو پسر پابلو پاز مدافع اسبق تیم ملی آرژانتین است که در تنه ریف متولد شده و به همین خاطر می تواند در تیم ملی اسپانیا هم بازی کند و به نوعی باید از میان دو ملیت اسپانیا و آرژانتین یکی را برگزیند. نیکو بر خلاف پدرش که در پست دفاع میانی بازی می کرد، انتخاب متفاوتی را داشته و در پست وینگر بازی می کند. این بازیکن در تیم جوانان رئال توپ می زند که در این فصل بازیهایی را زیر نظر رائول گونزالس در تیم کاستیا یعنی تیم رزروهای رئال مادرید داشته است.

4125