واکنش ستاره سابق رئال مادرید به مقایسه شدن با اوزیل

واکنش ستاره سابق رئال مادرید به مقایسه شدن با اوزیل

پایگاه خبری فوتبالی - مارتین اودگارد ستاره نروژی آرسنال از مقایسه شدن با دیگر بازیکنان آنچنان خوشش نمی‌آید، اما اعتراف کرد که از مقایسه شدن با مسوت اوزیل، ستاره سابق رئال مادرید و قهرمان جام جهانی 2014 لذت می‌برد. 

به گزارش فوتبالی، مسوت اوزیل ستاره آلمانی فنرباغچه، 7 سال و نیم در پست شماره 10 برای توپچی‌های لندن بازی کرد، اما بسیاری معتقدند که او هرگز از 100% توانایی‌هایش در انگلیس استفاده نکرد. با این حال هیچ کس نمی‌تواند از قدرت خلاقیت و کیفیت اوزیل گذشت کند و حالا مارتین اودگارد ستاره سابق رئال مادرید است که جای اوزیل را در ترکیب آرسنال پر کرده است. 

به نقل از سایت گل، اودگارد که در تابستان گذشته پس از یک فصل قرضی در لندن، قراردادش را با آرسنال دائمی کرد، در گفت و گویی با شبکه TV2 گفت: "من طرفدار مقایسه کردن بازیکنان با یک دیگر نیستم، اما این مقایسه را به عنوان یک تمجید برداشت می‌کنم. اوزیل بازیکنی بود که من در هنگام بزرگ شدن زیاد به او نگاه می‌کردم. او یکی از بازیکنان مورد علاقه من در کودکی بود. حس می‌کنم در آمادگی جسمانی کامل قرار دارم. بله در گذشته کمی برایم بازی در انگلیس مشکل بود، اما حالا فکر می‌کنم که روز به روز بهتر می‌شوم و می‌خواهم به این روند مثبت ادامه دهم."

4416