واکنش کلوپ به رقابت دیوانه‌کننده لیورپول با گواردیولا و منچسترسیتی

واکنش کلوپ به رقابت دیوانه‌کننده لیورپول با گواردیولا و منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول اعتراف کرد که از رقابت با پپ گواردیولا و منچسترسیتی لذت می‌برد و می‌گوید که این رقابت، باعث پیشرفت هر دو تیم شده است. 

به گزارش فوتبالی، روز یک شنبه منچسترسیتی در دیدار حساس مقابل منچستریونایتد موفق شد با نتیجه پرگل چهار بر یک به پیروزی برسد تا با یک بازی بیشتر، فاصله‌اش با لیورپول به 6 امتیاز افزایش پیدا کند. 

به نقل از سایت گل، گواردیولا در آخرین مصاحبه‌های خود اذعان کرد که لیورپول سخت‌ترین حریف او در دوران مربیگری‌اش بوده است. حالا سرمربی سابق بروسیا دورتموند در جواب گواردیولا گفت: "من هم می‌توانم بگویم که سیتی سخت‌ترین حریف من بوده، اما نباید فراموش کنیم که من در آلمان، زمانی که پپ در بایرن بود نیز با او رقابت کردم و نمی‌توانم از این رقابت آسان‌تر بوده است. اما می‌دانم معنی حرف‌های او چیست. در چند سال اخیر، ما یک دیگر را به سمت سطوح بالاتر برده‌ایم. سال گذشته بنابر دلایلی نتوانستیم با سیتی مبارزه کنیم، اما در دیگر سال‌ها واقعا آن‌ها اذیت کردیم. من فکر نمی‌کنم در صورت حضور نداشتن لیورپول، سیتی می‌توانست تا این اندازه امتیاز به دست بیاورد و البته این مسئله راجع به ما نیز صدق می‌کند. باید ببینیم تا پایان فصل چه تیمی قهرمان می‌شود."

4416