تلاش ناکام چلسی برای به‌خدمت‌گیری لیونل مسی

تلاش ناکام چلسی برای به‌خدمت‌گیری لیونل مسی

پایگاه خبری فوتبالی- فابریتزیو رومانو از تلاش چلسی برای انتقال مسی به استمفوردبریج در سال 2014 پرده برداشت.

به گزارش فوتبالی، رومن آبراموویچ در سال 2014 تلاش کرد لیونل مسی را به‌خدمت بگیرد، اما تلاش مالک متمول روسی نهایتا بی‌نتیجه ماند.

به گفته روزنامه‌نگار ایتالیایی، فابریتزیو رومانو، چلسی در سال 2014 تلاش کرد لیونل مسی را به خدمت بگیرد. در آن مقطع ژوزه مورینیو  سرمربی آبی‌ها بود و آن‌ها تلاش زیادی کردند تا با فوق‌ستاره آرژانتینی به توافق برسند. مدیران تیم لندنی ظاهرا با افراد نزدیک به مهاجم آرژانتینی مذاکره کرده و مصمم بودند که مسی را به استمفورد بریج بیاورند.

با این حال، یک قرارداد محقق نشد، زیرا مسی پیوندی جدانشدنی با باشگاه بارسلونا داشت. این بازیکن نمی‌خواست نیوکمپ را ترک کند و تصمیم گرفت به همکاری خود با آبی‌اناری‌ها ادامه دهد. رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی که احتمالا به‌‌زودی این باشگاه را به‌فروش خواهد رساند، تمام تلاش خود را کرد که چلسی رویایی‌اش را حول فوق‌ستاره فعلی پاریسن ژرمن بسازد، اما تلاش های او بی‌نتیجه ماند.

مسی در آن مقطع با باشگاه کاتالان دچار مشکل شده بود و حتی پیج باشگاه چلسی در فیسبوک را لایک کرد، که این موضوع شایعات فراوانی را پیرامون فوق‌ستاره آرژانتینی بوجود آورد، که نهایتا بی‌نتیجه ماند.

9719