هشدار مربی سابق مونیخی‌ها: با حضور او، بایرن به منچستری دیگر تبدیل می‌‌شود!

هشدار مربی سابق مونیخی‌ها: با حضور او، بایرن به منچستری دیگر تبدیل می‌‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی سابق باواریایی‌ها معتقد است که حضور نامحسوس اولی هوینس در تصمیمات مدیریتی این باشگاه در آینده باعث مشکل برای مونیخی‌ها می‌شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، در فصول گذشته با وجود کنار رفتن رسمی اولی هوینس و کارل هاینز رومینیگه از کادر مدیریتی باشگاه بایرن مونیخ آلمان، اما به نظر می‌رسد که این دو نفر همچنان می‌خواهند که در قدرت بمانند. در شرایطی که کارل هاینز رومینیگه در حد مصاحبه‌های گاه و بی‌گاه با بایرن مونیخ در ارتباط است، اولی هوینس اما هنوز در هیأت مدیره این باشگاه حضور دارد و نفوذ زیادی بر باشگاه مونیخی دارد.

فلیکس ماگات، سرمربی سابق بایرن مونیخ و خیلی از تیم‌های دیگر آلمانی معتقد است که این راه، بایرن مونیخ را به یک منچستر یونایند دیگر تبدیل می‌کند و می‌گوید: "منچستر یونایتد همین مشکل را دارد. در آن جا یک شخص باشگاه را رهبری کرد و در طی سالیان سال، آن باشگاه را به قدرت رساند. بنابراین نام او همیشه مخاطب بسیاری از افراد خواهد بود. آن‌ها حتی پس از خروج رسمی خود نیز همچنان بر امور باشگاه اثرگذار هستند. در باشگاه حسن با این رویه مشکل دارد زیرا هرگز نمی‌تواند به تنهایی تصمیم بگیرد. او باید قبل از تنظیم قراردادها با هوینس صحبت کند. مطمئن نیستم که کان هم بتواند آزادانه عمل کند. من نمی‌دانم رابطه بین اولی هوینس و اولیور کان چگونه است اما به عنوان مدیرعامل، او کار بسیار دشواری را بر عهده گرفته است."

9404