جذب چند بازیکن جدید توسط بارسلونا در واکنش به پیوستن امباپه به رئال‌مادرید

جذب چند بازیکن جدید توسط بارسلونا در واکنش به پیوستن امباپه به رئال‌مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق آخرين خبرها و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات اسپانیایی، مدیریت آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون تقريباً مطمئن است که ستاره ملی‌پوش فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان امسال با قراردادی آزاد و به صورت رایگان راهی باشگاه رقیب یعنی پایتخت‌نشینان رئال مادرید خواهد شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه گل اسپانیا، مدیران و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا انتقال کیلیان امباپه، ستاره تیم ملی فوتبال فرانسه و باشگاه پاری‌سن‌ژرمن این کشور به جمع شاگردان کارلو آنچلوتی در تیم سفیدپوش و پایتخت‌نشین رئال مادرید را قطعی و حتمی تلقی می‌کنند؛ هر چند که هنوز هیچ چیزی رسمی اعلام نشده است.

بر همین اساس، تیم مدیریت و برنامه‌ریزی باشگاه بارسلونای اسپانیا در تلاش جدی و کوشش فراوان است تا بتواند برای تقویت تیم کاتالانی جهت حضور پر قدرت در رقابت‌های فصل آینده لالیگا و اروپا، اقدامات لازم و ضروری را انجام بدهد.

مدیریت و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا سعی می‌کنند که تیم تحت اختیار و هدایت ژاوی هرناندز در همه پست‌های مختلف خود تقویت شود و از همین رو، آن‌ها به دنبال جذب آندریاس کریستنسن و سزار آزپیلیکوئتا، دو مدافع دانمارکی و اسپانیایی باشگاه چلسی انگلستان برای تقویت خط دفاعی و همچنین فرانک کسیه، هافبک ساحل‌عاجی و ملی‌پوش باشگاه آث میلان ایتالیا برای تقویت خط میانی تیم کاتالانی هستند.

مدیران و مقامات باشگاه بارسلونای اسپانیا همچنین امیدوار هستند که در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو موفق شوند تا ارلینگ هالند، مهاجم تیم ملی فوتبال نروژ و ستاره گلزن باشگاه بروسیا دورتموند آلمان را به خدمت بگیرند.

9404