نشست خبری کلوپ پس از باخت به اینتر و واکنش جالب به برخورد با قرعه تیم ایتالیایی

نشست خبری کلوپ پس از باخت به اینتر و واکنش جالب به برخورد با قرعه تیم ایتالیایی

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی قرمزهای آنفیلد در کنفرانس مطبوعاتی بعد از شکست خانگی برابر نراتزوری شرکت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، یورگن کلوپ بعد از تحمل شکست خانگی یک بر صفر برابر اینتر که البته مانع صعود ليورپول به مرحله بعدی مسابقات نشد، در نشست خبری صحبت‌هایی را مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

"به مرحله بعد رفتیم و این مهمترین هدف بوده است."

"صعود به دور بعد؟ در مجموع دو بازی، فکر می‌کنم صعودمان عادلانه است. یکی ما بردیم و یکی آن‌ها. بازی بسیار سرگرم کننده‌ای بود، اما در نهایت باختیم که جالب نیست، ولی ما به اینتر احترام می‌گذاریم. آن ها دردسرهای زیادی را برای ما درست کردند."

"استفاده نکردن از شانس‌ها؟ مشکلاتی که در بازی داشتیم، خیلی شبیه به همان چیزی بود که انتظارش داشتیم. اینتر واقعاً تیم خوبی است. آن‌ها برای این بازی ها ساخته شده اند. موقعیت های زیادی داشتیم که از آن ها استفاده نکردیم و آن ها اما موقعیت های چندانی نداشتند اما آن ها گل زدند."

"تغییراتی نه چندان کارگشا؟ بعضی اوقات با تیمی مثل لیدز روبرو می‌شوید که سیستمشان یارگیری نفر به نفر است. باید خیلی تغییرات را اعمال کرد که ما انجامش دادیم، اما شاید به اندازه کافی هوشمندانه این کار را انجام ندادیم. در موارد متعددی، توپ‌های ساده‌ای را لو دادیم. واقعاً دشوار بود. در آخر بگویم که واقعاً خوب است هر هفته با اینتر بازی نمی کنیم!"

"مالکیت؟ در زمان مالکیت توپ باید بهتر کار می‌ کردیم، کانترپرس تیممان هم آن طور که باید، کار نکرد و این را اصلا دوست نداشتم. امشب ابتکار عمل را آن طور که باید، در دست نداشتیم."

"هنر فوتبال؟ هنر فوتبال این است که در بازی‌هایی که شما شایسته برد هستید، بازنده می‌شوید! هنوز هم از آن متنفرم، اما اگر بازی‌ای وجود داشت که ما می‌توانستیم آن را ببازیم، همین بازی امشب بود."

"گل مارتینز و بعد از آن؟ گلش واقعاً درخشان بود؛ اما بعد از دریفات گل می‌توانستیم طور دیگری بازی را پیش ببریم. می‌توانستیم بهتر بازی کنیم."

"کارت قرمز؟ سانچز روی هوا بود و نمی‌توانست از ضربه بدی که به فاب زد جلوگیری و آن را کنترل کند. فکر می‌کنم او خوش شانس بود که در نیمه اول هنگام خطایی که روی تیاگو انجام داد، اخراج نشد. اشتیاق و تعصب خوب است اما اگر به این چیزها منجر شود، کمک کننده نیست."

"مواجه شدن با حریف ایتالیایی؟ اگر در قرعه‌کشی به یک تیم ایتالیایی برخورد کنید، بعد از آن فوراً پارتی نمی‌گیرید! در این مواقع می‌گویید یا خود خدا!"

9404