هافبک اسپورتينگ هم به ليست اهداف منچستريونايتد اضافه شد

هافبک اسپورتينگ هم به ليست اهداف منچستريونايتد اضافه شد

پایگاه خبری فوتبالی - ژائو پالينيا می‌تواند با قيمت سی تا چهل ميليون يورو در تابستان در دسترس مدیران باشگاه سرخ‌پوش شهر منچستر انگلستان باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریات پرتغالی اُژوگو و رکورد، در حدود يکی دو هفته گذشته شاهد افزايش تعداد مقالاتی از رسانه‌های پرتغالی بوده‌ایم که ادعا می‌کردند که منچستر يونايتد به ژائو پالینیا علاقه زيادی دارد. اين هافبک دفاعی بیست و شش ساله، بازيکنی است که بسياری از سران منچستر يونايتد خواهان این هافبک می‌باشند و به نظر می‌رسد که در حال بررسی شرایط انتقال این بازیکن هستند.

نشريه رکورد چاپ کشور پرتغال به صحت اين اخبار اصرار دارد؛ در حالی که گزارش‌های مطبوعات انگليسی نيز جزئياتی را اضافه می‌کند و به وضوح نشان می‌دهد که منچستر يونايتد به ملی‌پوش پرتغالی توجه دارد. بازيکنی که اسپورتينگ لیسبون قبلاً در ژانويه موافقت کرده بود با مبلغی بيش از سی ميليون يورو او را بفروشد.

در آن زمان، هيچ کس حاضر به انجام چنين انتقالی نشد؛ اما انتظار می‌رود که این شرایط در تابستان دست‌خوش تغييراتی شود.

روزنامه اُژوگو، دیگر نشریه پرتغالی نيز جديدا به اين اخبار پرداخته است و ادعا می‌کند که ژائو پالينيا پس از پايان رقابت‌های فصل با قيمتی بين سی تا چهل ميليون يورو اسپورتينگ لیسبون را ترک خواهد کرد.

اين قيمتی مقرون به صرفه برای باشگاهی در قد و قامت منچستر يونايتد انگلستان است که احتمالاً مقدار زيادی پول برای تقويت تيم خود در پنجره نقل و انتقالاتی آتی خرج خواهد کرد.

البته خيلی چيزها به اين بستگی دارد که نخست مشخص شود که چه کسی جايگزين رالف رانگنیک آلمانی بر روی نیمکت رهبری منچستری‌ها و سرمربی‌گری دائمی شياطين سرخ خواهد شد.

9404