احتمال دور شدن مدافع چلسی از کاتالان‌ها به‌خاطر وجود بندی در قرارداد

احتمال دور شدن مدافع چلسی از کاتالان‌ها به‌خاطر وجود بندی در قرارداد

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق آخرين خبرها و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات اسپانیایی، مدیریت باشگاه آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون به مدافع ملی‌پوش و کاپیتان اسپانیایی آبی‌های لندنی علاقه‌مند بوده و این بازیکن را برای حضور در جمع بازیکنان تیم خود در نیوکمپ می‌خواهد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه مارکا چاپ مادرید پایتخت کشور اسپانیا، بندی در قرارداد سزار آزپیلیکوئتا، مدافع تیم ملی فوتبال اسپانیا و کاپیتان باشگاه چلسی انگلستان با این تیم لندنی وجود دارد که به مدیریت باشگاه چلسی این اجازه را می‌دهد تا قرارداد این مدافع با تجربه و کهنه‌کار اسپانیایی را به صورت یک‌طرفه و برای مدت دو فصل دیگر با آبی‌ها تمدید کند.

آخرین خبرها و گزارش‌ها حاکی از آن است که مدیران و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا علاقه‌مند به خرید و خواهان جذب این بازیکن اسپانیایی تیم فوتبال چلسی انگلیس با امضای قراردادی رایگان هستند.

با این اوصاف، این مدافع ملی‌پوش اسپانیایی باید با مقامات و مسئولان باشگاه کنونی خود یعنی چلسی صحبت کند تا بتواند به صورت رایگان در دسترس کاتالان‌ها به عنوان مقصد بعدی خود باشد. ظاهراً مدیریت باشگاه بارسلونای اسپانیا نیز به شدت سزار آزپیلیکوئتا را دوست دارد زیرا این بازیکن با تجربه و ملی‌پوش می‌تواند دو پست در خط دفاعی یعنی هم دفاع میانی و هم دفاع کناری سمت راست را هم‌زمان پوشش دهد.

سزار آز3 در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر فوتبال جزیره سی و دو مسابقه با پیراهن آبی رنگ چلسی برای این تیم لندنی انجام داده است که در جریان این تعداد مسابقه‌ای که شرکت کرده است، موفق شده که یک گل به ثمر برساند و همچنین توانسته که سه پاس گل نیز برای هم تیمی های خود در این باشگاه لندنی و انگلیسی ارسال نماید و بدین ترتیب، نقش مهم و پر رنگی در عملکرد تیم خود ایفا کرده باشد.

9404