اصلانیان: دربی شرایط پرسپولیس را تغییر خواهد داد/ اشتباه لک کمر تیم را شکست!

اصلانیان: دربی شرایط پرسپولیس را تغییر خواهد داد/ اشتباه لک کمر تیم را شکست!

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم اسبق پرسپولیس معتقد است این تیم به کورس قهرمانی برخواهد گشت.

به گزارش فوتبالی، امیرحسین اصلانیان در گفت‌و‌گو با فوتبالی با اشاره به امتیاز حساسی که این تیم در آبادان از دست داد گفت:" متاسفانه اشتباه حامد لک در همان دقایق اولیه بازی کمر تیم را شکست و باعث شد شرایط روحی و روانی بازیکنان در همان دقایق ابتدایی به هم بریزد."

اصلانیان افزود: "پرسپولیس سعی کرد پس از گل خورده به بازی برگردد و نمایش بسیار خوبی هم از خود در زمین به اجرا گذاشت اما پرسپولیسی‌ها در زمان زدن ضربات نهایی دقت لازم را به خرج نمی‌دادند تا در رسیدن به گل تساوی ناکام بمانند و در ادامه گل دوم را هم دریافت کردند."

پیشکسوت پرسپولیس دل خوشی از عملکرد لک در آبادان ندارد:" برای دروازه‌بانی در این سطح که ادعای پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد این دست اشتباهات واقعا جای سوال دارد. اشتباه لک شوک منفی به تیم وارد کرد و دیداری را که می‌شد به راحتی برنده شد، با اشتباه لک، پرسپولیس 3 امتیاز حساس را از دست داد."

علیرغم فاصله 6 امتیازی پرسپولیس با صدر جدول، اصلانیان به ادامه لیگ امیدوار است:" هنوز 9 هفته از مسابقات لیگ برتر باقی مانده و بچه‌ها باید در ادامه امتیازات از دست رفته را جبران کنند. با توجه به اینکه یک بازی مستقیم هم با استقلال داریم من معتقد هستم پرسپولیس همچنان شانس قهرمانی دارد و برد در شهرآورد شرایط را به سود پرسپولیس تغییر خواهد داد. اگر یحیی دربی را بدون ترس بازی کند می‌توانیم به کورس قهرمانی برگردیم."

بخش آخر صحبتهای اصلانیان به بررسی عملکرد مهاجمان این تیم اختصاص دارد:" پرسپولیس به یک مهاجم هدف نیاز دارد و در ارسال‌ها با مشکل سرزنی مواجه هستیم. شما نگاه کنید فصل گذشته زمانی که شهریار مغانلو به پرسپولیس آمد چقدر ما روی ارسال‌ها و تاثیرگذاری که یک مهاجم بلند قامت می‌تواند در زمین بگذارد سود بردیم. در حال حاضر خلا بازیکنی با خصوصیات شهریار مغانلو در پرسپولیس کاملا حس می‌شود و متاسفانه مدیران تیم نتوانستند خواسته‌های سرمربی را در نقل و انتقالات برآورده کنند."

7655