حضور مدیربرنامه ترابی در باشگاه پرسپولیس

حضور مدیربرنامه ترابی در باشگاه پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- مدیربرنامه هافبک خلاق قرمزها دقایقی پیش وارد ساختمان باشگاه پرسپولیس شد.

به گزارش فوتبالی، مدیربرنامه مهدی ترابی بازیکن کلیدی پرسپولیس که مدیربرنامه سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هم هست امروز جلسه ای در باشگاه پرسپولیس با رضادرویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داشت.

البته کسی از محتوای جلسه خبر ندارد اما ظاهرا این جلسه به خاطر طلب ترابی از باشگاه و ماجرای تمدید قرارداد فصل آینده مهدی ترابی بوده است.

در حالی که پرسپولیس همچنان درگیر مسابقات لیگ برتر است، بحث تمدید قرارداد بازیکنان کلیدی این تیم که در پایان فصل بازیکن آزاد محسوب می‌شوند از چند هفته حسابی داغ شده است. به نظر می‌رسد اولویت یحیی گل‌محمدی و مدیران پرسپولیس، مهدی ترابی باشد که در مصاحبه‌اش گفته بود هنوز پالس مثبتی از سوی باشگاه ندیده و درویش و مدیران باشگاه ابتدا باید برادری‌اش را ثابت کنند تا او پای میز مذاکره برای تمدید قرارداد بنشیند.

رضا درویش در حاشیه نشست خصوصی‌سازی راجع به ارسال نشدن نامه تمدید به بازیکنان عنوان کرد: "قبلا نامه تمدید بازیکنان را به آنها اعلام کرده بودند ولی فکر می‌کردند باید دوباره نامه دیگری بدهیم؛ همه آمادگی‌شان را اعلام کردند که بعد از این بازی در فرصتی که فارغ باشند به منظور مذاکره برای تمدید بیایند."

ترابی مبلغ یک میلیارد و چهارصد میلیون که مربوط به مدیران گذشته است را از پرسپولیس طلب دارد که ظاهرا یکی از شرط‌های اصلی او برای تمدید قرارداد پرداخت این مبلغ است.

حال باید منتظر ماند و دید خروجی جلسه درویش و مدیر برنامه مهدی ترابی چه خواهد بود و آیا منجر به تمدید قرارداد این بازیکن و توافق مالی جدید با قرمزها خواهد شد یا نه. ظاهرا امروز درویش با مدیربرنامه یک بازیکن دیگر هم جلسه داشته است.

7655