ملی‌پوش ایتالیایی گرگ‌ها همچنان یوونتوسی‌ها را لایک می‌کند!

ملی‌پوش ایتالیایی گرگ‌ها همچنان یوونتوسی‌ها را لایک می‌کند!

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک ملی‌پوش و ستاره آتزوری و جالوروسی اخيرا سه پست اینستاگرامی متعلق به بازیکنان بیانکونری را لایک کرده و همین موضوع، سبب بروز حاشیه‌هایی پیرامون آینده این بازیکن شده و باعث شده تا گمانه‌زنی‌ها مبنی بر انتقال تابستانی هافبک ملی‌پوش گرگ‌های پایتخت‌نشین ایتالیا به شهر تورین را جدی‌تر کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، قرارداد نیکولو زانیولو، هافبک بیست و دو ساله تیم ملی فوتبال ایتالیا با باشگاه آ اس رم در پایان رقابت‌های فصل جاری به پایان می‌رسد و یوونتوس مدت‌هاست که ستاره رم را تحسین می‌کند و وضعیت این بازیکن را با جدیت دنبال کرده است.

زانیولو با لایک کردن پست‌های اینستاگرام سه بازیکن یوونتوس در روزهای اخیر، ساعاتی قبل از دیدار خارج از خانه رم مقابل اسپتزیا، گمانه‌زنی‌ها درباره انتقال به تورین را دامن زد.

ملی‌پوش ایتالیایی پست‌های دوشان ولاهوویچ، لئوناردو بونوچی و مانوئل لوکاتلی را که پیروزی یوونتوس مقابل امپولی را جشن گرفته بودند، لایک کرد.

طبق گزارش خبرنگار نشریه گاتزتا دلو اسپورت چاپ میلان ایتالیا، نیکولو زانیولو قرارداد خود را با جالوروسی تمدید نخواهد کرد و یوونتوس تصمیم دارد که این بازیکن ملی‌پوش آتزوری را خیلی زود به جمع نفرات تیم خود در تورین بیاورد.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که وستون مک‌کنی، هافبک اهل کشور ایالات متحده آمریکا می‌تواند در یک قرارداد مبادله بازیکن به علاوه پول نقد برای کاهش تقاضای آ اس رم شرکت کند.

همان‌طور که رسانه‌های ایتالیایی گزارش می دهند، نیکولو زانیولو در کودکی طرفدار باشگاه یوونتوس بوده و این موضوع، می‌تواند این ملی‌پوش فعلی جالوروسی را به سمت بیانکونری سوق دهد؛ اگر چه باید دید که آیا بانوی پیر می‌تواند شرایط را برای خرید این هافبک خوش نقش و ملی‌پوش ایتالیایی فراهم سازد یا خیر.

9404