آخرین وضعیت مشکل قلبی ستاره کانادایی مونیخی‌ها: نمی‌دانم کِی بازمی‌گردم

آخرین وضعیت مشکل قلبی ستاره کانادایی مونیخی‌ها: نمی‌دانم کِی بازمی‌گردم

پایگاه خبری فوتبالی - مدافع ملی‌پوش و کانادایی باواریایی‌ها همچنان گرفتار مشکلات مربوط به میوکاردیت و ناراحتی‌های قلبی و عوارض ناشی از ابتلا به ویروس کووید نوزده و بیماری کروناست و هم‌چنان در ارتباط با زمان به دست آوردن سلامتی و بهبودی کامل خود و بازگشت به میادین مسابقات هنوز اطلاع دقیقی در دست ندارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، آلفونسو دیویس، بازیکن تیم ملی فوتبال کانادا و ستاره باشگاه آلمانی بایرن مونیخ، یکی از کرونایی‌های بایرن مونیخی‌ها در سال جدید میلادی بود که بر خلاف سایر بازیکنان این تیم که آن‌ها نیز به این بیماری مبتلا گشته بودند، نتوانست با اتمام دوران قرنطینه اش به تیم ملحق شود؛ چرا که عارضه میوکاردیت او باعث شده تا دیویس همچنان از ترکیب تیم مونیخی به دور باشد.

بهترین بازیکن سال کانادا در مورد زمان احتمالی بازگشت خود به میادین مسابقات چنین می‌گوید: "دردی احساس نمی‌کنم، حالم خوب است. اما نمی‌دانم چه زمانی می‌توانم دوباره به زمین تمرینی بازگردم."

صحبت‌های آلفونسو دیویس در شرایطی بیان شده است که سرمربی تیم هم پیش‌تر از روند رو به بهبودی مدافع ملی‌پوش و ستاره کانادایی تیمش سخن گفته بود: "خوشبختانه روند بیماری آلفونسو دیویس رو به بهبودی است. اگر چه درمان کامل این بازیکن کمی زمان بیشتری نیاز دارد، اما خطرناک‌ترین علائم و نشانه‌های قبلی‌اش دیگر وجود نداشته و از بین رفته‌اند."

9404