بازگشت گلر عراقی مس کرمان در 41 سالگی!

بازگشت گلر عراقی مس کرمان در 41 سالگی!

پایگاه خبری فوتبالی- سنگربان سابق تیم فوتبال مس کرمان با درخواست سرمربی تیم سامرا، تصمیم به بازگشت به میادین گرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، نور صبری، دروازه‌بان عراقی که در اواسط دهه 1380 به لیگ برتر فوتبال ایران آمد و سنگربان تیم مس کرمان شد، بعد از آن‌که حدود 2 سال قبل اعلام بازنشستگی کرده بود، مجدداً تصمیم به بازگشت به میادین گرفت.

صبری که حدود 11 سال عضویت در تیم ملی عراق در کارنامه‌اش به‌چشم می‌خورد و 94 بازی ملی دارد، در مصاف با تیم نفت میسان در عراق، برای تیم سامرا در نقش کاپیتان به میدان آمد و در 41 سالگی مجددا در مستطیل سبز حاضر شد.

تصمیم نور صبری برای بازگشت به میادین، تصمیمی شوکه‌کننده و دور از انتظار برای هواداران و اهالی فوتبال در کشور عراق بود؛ چرا که صبری در بازگشت دوباره‌اش به لیگ برتر عراق، رکورد حضورش در سطح فوتبال این کشور را به 23 فصل ارتقا داده و رکوردی دست‌نیافتنی به نام خود به ثبت رسانده است.

نور صبری ماموریت مهمی در ترکیب سامرا دارد و باید برای بقای تیمش در لیگ عراق تلاش کند، ماموریتی که در گام نخست با شکست مواجه شد و او نتوانست در مصاف با نفت میسان دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

گفتنی است که این بازیکن کهنه‌کار عراقی تنها بازیکن شاغل در مستطیل سبز از نسل همبازیان خود است و سایرین در نقش مربی مشغول به فعالیت شده یا دور از فوتبال زندگی خود را دنبال می‌کنند.

9719