حساس‌ترین پرسپولیس- نفت مسجدسلیمان تاریخ!

حساس‌ترین پرسپولیس- نفت مسجدسلیمان تاریخ!

پایگاه خبری فوتبالی- چرا دیدار پرسپولیس- نفت مسجد سلیمان از اهمیت ویژه‌ای برای دو تیم برخوردار است؟

به گزارش فوتبالی، تیم دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فردا روبه‌روی تیم دوم از پایین جدول قرار می‌گیرد. دو تیمی که این روزها زیرتیغ هستند و برای رسیدن به اهداف مهم‌شان، دیگر فرصتی برای لغزش ندارند. 

پرسپولیس هفته گذشته دومین شکست  فصل را روبه‌روی نفت تجربه کرد و حالا باید مقابل یک تیم نفتی دیگر قرار بگیرد، نفت مسجدسلیمان اما به لطف اخراج زودهنگام بازیکن مس، توانست یک امتیاز از این حریف بگیرد تا با روحیه نسبتا خوبی در نبردی سرنوشت‌ساز  روبه‌روی قرمزها بایستد.

با بازگشت احتمالی پاکدل و عالیشاه، پرسپولیس را در فاز هجومی به تیم خطرناک‌‌تری تبدیل خواهد کرد و تردیدی وجود ندارد که قرمزها به لحاظ مهره در سطحی به مراتب بالاتر از رقیب نفتی هستند. 

اصلی‌ترین ماموریت یحیی برای این نبرد، دور کردن تیمش از اضطراب افراطی است. از خط دروازه تا نوک حمله، همه پرسپولیسی‌ها فشار را احساس می‌کنند و این  مساله، کار را برای این تیم کمی دشوار خواهد کرد. 

با این وجود اگر آنها برای دور نشدن از قهرمانی می‌جنگند، نفت هم برای زنده ماندن در جنگ بقا دست به هر کاری می‌زند. این یک نبرد بسیار تماشایی و نفس‌گیر بین قرمزها و زردها خواهد بود.

اگر پرسپولیس این هفته برنده باشد و استقلال به هر دلیلی به نتیجه دلخواهش روبه‌روی نفت نرسد، معادلات قهرمانی لیگ به دربی آخر هفته گره خواهد خورد اما اگر قرمزها در جدال فردا امتیاز از دست بدهند، شاید دیگر شانس چندانی برای فکر کردن به قهرمانی نداشته باشند.

7655