مریم جهان‌نجاتی: بدشانس بودیم و چهار توپ به تیر دروازه زدیم

مریم جهان‌نجاتی: بدشانس بودیم و چهار توپ به تیر دروازه زدیم

پایگاه خبری فوتبالی-در پایان دیدار شهرداری سیرجان و همیاری ارومیه که با برتری 5 گله سبزپوشان همراه بود، سرمربی شهرداری از توپ‌هایی که به تیرک دروازه خورد ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش فوتبالی، در آغاز دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان، شهرداری سیرجان در خانه میزبان همیاری ارومیه بود و توانست با نتیجه‌ی 5 بر 0 نماینده آذربایجان غربی را با شکست بدرقه کند.

شهرداری‌چی‌ها در این دیدار، ضمن حفظ رکورد شکست ناپذیری خود در 12 هفته لیگ، دروازه خود را نیز برای ششمین دیدار پیاپی بسته نگهداشتند تا دست عارفه سیدکاظمی به رکورد 953 دقیقه کلیین شیت فوتبال ایران، نزدیک و نزدیک‌تر شود.

در پایان این دیدار، سبزپوشان یازدهمین برد خود را جشن گرفتند و با کسب 34 امتیاز از دوازده هفته، به صدرنشینی خود در جدول تداوم بخشیدند.

مریم جهان‌نجاتی در پایان این دیدار اظهار کرد: امروز دور برگشت لیگ آغاز شد و میزبان همیاری ارومیه بودیم. بچه‌های ارومیه در نیمه نخست، از آنچه انتظار داشتیم بهتر بازی کردند.

سرمربی شهرداری سیرجان ادامه داد: سنگینی تمرینات بدن‌سازی نیم فصل در بدن بازیکن‌های ما مشهود بود؛ چرا که زمان کمی برای تمرین و ریکاوری داشتیم.

او همچنین گفت: خداراشکر توانستیم بازی را با نتیجه 5 بر صفر پیروز شویم. اما فکر می‌کنم روز بدشانسی ما هم بود و 4 توپ ما به تیر دروازه تیم همیاری برخورد کرد که اگر وارد دروازه شده بود، نتیجه متفاوتی رقم می‌خورد.

جهان‌نجاتی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از بازیکنانش، تصریح کرد: به تک تک اعضای تیم خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم روند خوب خود را حفظ و هفته به هفته پیشرفت کنیم تا به جام قهرمانی برسیم.

1377