ملوان بندرانزلی یک - زارع باتری سنندج3 / انتقام باتری سازان در روز دبل شبان

ملوان بندرانزلی یک - زارع باتری سنندج3 / انتقام باتری سازان در روز دبل شبان

پایگاه خبری فوتبالی- در دیدار پایانی هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان، زارع باتری توانست در یک بازی خارج از خانه ملوان را شکست دهد و انتقام شکست هفته اول را در آغاز نیم فصل دوم بگیرد.

به گزارش فوتبالی، آخرین دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان ایران از ساعت 13 امروز در ورزشگاه تختی میان ملوان و زارع باتری سنندج برگزار شد.

پیش از این دیدار، ملوان با 17 امتیاز در رده ششم جدول حضور داشت و شاگردان معصومه جهان‌چی در تلاش بودند تا به روزهای خوب خود در اوایل فصل باز گردند. زارع باتری هم که با شکست، نیمه اول لیگ را به پایان برده بود تلاش کرد تا چهره جدیدی از خود به نمایش بگذارد.

شاگردان فاطمه صادقی در بازی رفت متحمل یک شکست خانگی مقابل ملوان شدند اما امروز، بر خلاف هفته اول کاملاً تیم برتر میدان بودند و توانستند با نتیجه‌ 3 بر 1  قوی سپید انزلی را در خانه زمین‌گیر کنند.

فاطمه شبان دو بار و فاطمه صفا راستگو گلزنان زارع باتری در این دیدار بودند و در مقابل تک گل ملوان را سپیده نزهتی به ثمر رساند.

سنندجی‌ها با این برد، 19 امتیازی شدند و جای ملوان را در ششم گرفتند. نماینده انزلی نیز با این شکست خانگی 17 امتیازی باقی ماند و به رده هفتم سقوط کرد.

1377