مادر و خواهر اسطوره میلان در یک پناهگاه گیر افتاده‌اند

مادر و خواهر اسطوره میلان در یک پناهگاه گیر افتاده‌اند

پایگاه خبری فوتبالی - مردم اوکراین در هفدهمین روز حمله نظامی روسیه به خاک کشورشان به سر می برند که میلیون ها شهروند مجبور شدند این کشور را ترک کنند. 

به گزارش فوتبالی، آندری شوچکو اسطوره میلان و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال اوکراین در مورد خاطرات سختی صحبت کرده که برای خانواده اش ایجاد شده است. سرمربی سابق تیم ملی اوکراین در مورد روزهای سخت زندگی خود صحبت کرد. در حقیقت مادر و خواهر شوچنکو از چند روز پیش در شهر بوچا در نزدیکی کیف گیر افتاده اند. در حقیقت آنها آنها به پناهگاهی رفته اند که غذا و برق در ان وجود ندارد. 

وی در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت:"مادر و خواهرم به افرادی پناه برده اند که به آنها پناه داده اند. شرایط در آن جا وحشتناک است. غذا وجود ندارد، برق وجود ندارد. آنها پنج روز است که کف زمین در یک اتاق می خوابند."

شوچنکو در این باره که چرا مادر و خواهرش به مکان دیگری نمی روند، بیان کرد:" می ترسند که مورد حمله قرار بگیرند. مادر و خواهرم می خواستند از آن مکان بروند و تلاش کردند اما خیلی ترسناک است. در بوچا بمباران های زیادی انجام می شود. شهرها کاملا ویران شده اند. وقتی جوان بودم برای تمرین کردن به بوچا می رفتم اما شرایط کنونی وحشتناک است. هیچ ساختمانی باقی نمانده است."

4125