سه امتياز غریبانه پاریسی‌ها در پارک‌ده‌پرنس/ حتی مسی و نیمار هم 'هو' شدند!

سه امتياز غریبانه پاریسی‌ها در پارک‌ده‌پرنس/ حتی مسی و نیمار هم 'هو' شدند!

پایگاه خبری فوتبالی - تیم پایتخت‌نشین و متمول لوشامپیونه فرانسه در مسابقات این هفته لیگ فوتبال این کشور برابر میهمان خود تیم بوردو به برتری سه بر صفر رسید.

به گزارش فوتبالی، در چهارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور فرانسه یا همان لوشامپیونه، عصر امروز یکشنبه بیست و دوم اسفند ماه سال 1400 هجری شمسی مصادف با سیزدهم مارچ سال 2022 میلادی و از ساعت 15:30 به وقت ایران، شاگردان مائوریسیو پوچتینو در تیم پایتخت‌نشین پاری‌سن‌ژرمن در استادیوم پارک دو پرنس شهر پاریس پذیرای حریف و میهمان خود تیم بوردو بودند که این مسابقه در نهایت با نتیجه سه بر صفر به سود پاریسی‌ها به اتمام رسید و سه امتياز این دیدار به حساب پایتخت‌نشینان واریز شد.

مائوریسیو پوچتینو تیم خود را با این ترکیب روانه دیدار با بوردو کرده بود:

کیلور ناواس، مارکینیوش، کیمپمبه، نونو مندس، اشرف حکیمی، دانیلو، جورجینیو واینالدوم، لئاندرو پارادس، نیمار جونیور، لیونل مسی، کیلیان امباپه

شماتیک ترکیب پاریسی‌ها در این مسابقه را در تصویر زیر مشاهده می‌کنید:

ترکیب اولیه تیم بوردو در مصاف امروز این تیم با پاریسی‌ها را نیز در تصویر زیر ملاحظه می‌کنید:

نیمه نخست این مسابقه در شرایطی آغاز شد که جو ورزشگاه و تماشاگران حاضر در ورزشگاه شهر پاریس و همچنین فضای حاکم بر بازیکنان پاریسی هم‌چنان متأثر از نتیجه شکست چهارشنبه شب گذشته مقابل رئال مادرید اسپانیا و حذف از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا بود. تا حدی که از همان آغاز مسابقه، تنها بازیکن پاری‌سن‌ژرمن که از سوی هواداران این تیم مورد تشویق قرار گرفت، کیلیان امباپه بود. مابقی بازیکنان پی‌اس‌جی با واکنش منفی هواداران روبه‌رو شدند که در این میان و در کمال تعجب، حتی نیمار و لیونل مسی نیز توسط هواداران و تماشاگران منتسب به تیم میزبان 'هو' شدند!

با گذشت دقایق اولیه بازی، کم‌کم شاگردان پوچتینو بر توپ و میدان مسلط شده و حملات خود را بر روی دروازه حریف پر دامنه‌تر کردند. در سمت مقابل نیز بازیکنان بوردو هرازگاهی با استفاده از چاشنی سرعت در ضد حملات، خطرات نصفه و نیمه‌ای را روی دروازه کیلور ناواسی ترتیب می‌دادند که در این مسابقه و بعد از اتفاقات بازی برابر رئال مادرید، جایگزین جیانلوئیجی دوناروما شده بود. در اواسط نیمه اول و روی پاس واینالدوم، این کیلیان امباپه فرانسوی بود که موفق شد گل اول خود و مسابقه را به ثمر برساند. در ادامه دقایق این نیمه نیز توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و نیمه اول با همین نتیجه یک بر صفر به سود میزبان پایتخت‌نشین به پایان رسید.

در آغاز نیمه دوم مسابقه، حملات یاران پاری‌سن‌ژرمن با شدت بیشتری پی‌گیری شد و در ابتدا نیمار روی پاس در عرض اشرف حکیمی گل دوم پاریسی‌ها را به ثمر رساند. دقایقی بعد هم این پارادس بود که از شلوغی درون محوطه جریمه حریف استفاده کرده و با ضربه‌ای دقیق برای سومین بار توپ را به تور دروازه بوردو چسباند. سوت‌های ممتد و 'هو' کردن‌های تماشاچیان و هواداران پاریسی در نیمه دوم هم دست از سر مسی و نیمار برنداشت و این دو بازیکن تا انتهای این مسابقه با این نوع واکنش‌های منفی طرفداران پاریسی سر کردند. اما تلاش بازیکنان دو تیم در دقایق پایانی این مسابقه نیز راه به جایی نبرد و سرانجام این بازی با حساب سه بر صفر به نفع پاری‌سن‌ژرمن به اتمام رسید و این تیم توانست جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی لوشامپیونه تثبیت کند.

9404