امید ستاره سابق بارسلونا به شکست دادن منچستریونایتد در الدترافورد

امید ستاره سابق بارسلونا به شکست دادن منچستریونایتد در الدترافورد

پایگاه خبری فوتبالی - آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید اذعان کرد او و هم تیمی‌هایش آماده رویارویی با منچستریونایتد در الدترافورد هستند و از ابزار کافی برای شکست دادن این تیم برخوردارند. 

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم‌های منچستریونایتد و اتلتیکو مادرید از دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در استادیوم الدترافورد مقابل هم به میدان خواهند رفت. دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه واندا متروپولیتانو با تساوی یک بر یک خاتمه یافت. 

به نقل از سایت مارکا، قهرمان جام جهانی 2018 و ستاره سابق بارسلونا راجع به این تقابل جذاب گفت: "به پیروزی و صعود کردن امیدواریم، چون بازیکنان باکیفیت زیادی در تیم هستند که می‌توانند به ما در این بازی کمک کنند. بازی زیبایی خواهد بود. می‌دانیم هواداران زیادی برای این دیدار سفر خواهند کرد. برای ما بازی خیلی مهمی است، چون باید ببریم و صعود کنیم. به خودمان ایمان داریم و خوب بازی می‌کنیم. تمامی بازیکنان داخل و خارج از زمین وظایفشان را انجام می‌دهند. باید به این روند ادامه دهیم. شب‌های چمپیونزلیگ خاص هستند و الدترافورد نیز ورزشگاه زیبایی است. باید برای هر لحظه و هر دقیقه از بازی بجنگیم و مطمئنم که پتانسیل شکست دادن من یونایتد را داریم."

4416