واکنش ستاره آرژانتینی یوونتوس به آینده نامشخص خود در این باشگاه

واکنش ستاره آرژانتینی یوونتوس به آینده نامشخص خود در این باشگاه

پایگاه خبری فوتبالی - ظاهرا پائولو دیبالا تنها بر روی بهبودی خود تمرکز کرده و به آینده نامشخص خود در یوونتوس فکر نمی‌کند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه ایتالیایی توتو اسپورت چاپ تورین، قرارداد پائولو دیبالا، مهاجم خوش تکنیک تیم ملی فوتبال آرژانتین و ستاره خط حمله باشگاه یوونتوس ایتالیا در تورین در ماه ژوئن سال میلادی جاری به پایان می‌رسد و هنوز توافقی بر سر تمدید این قرارداد وجود ندارد؛ این در شرایطی است که قرار بود روز پنجشنبه گذشته دو طرف با هم دیدار و ملاقات کرده و برای رسیدن به توافقی دوجانبه مذاکره کنند؛ اما ظاهراً مقامات باشگاه یوونتوس این ملاقات و برگزاری این جلسه را به تعویق انداخته‌اند.

ظاهراً بیانکونری‌ها در مورد قرارداد جدید پائولو دیبالا می‌خواهند بعد از بازی برگشت در هفته جاری مقابل ویارئال اسپانیا در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا صحبت و مذاکره کنند.

طبق گزارشات منتشر شده، تأخیرهای مداوم پائولو دیبالا را متقاعد کرده که مدیران و مسئولان یوونتوس ایتالیا دیگر تمایلی به حفظ و نگه داشتن او در باشگاه تورینی ندارند. با این اوصاف و طبق این گزارش از نشریه چاپ شهر تورین، این مهاجم گلزن و ستاره آرژانتینی یک بازیکن حرفه‌ای است و روی بهبودی آسیب دیدگی خود متمرکز می‌باشد.

با وجود شرایط نامشخص در مورد تمدید قرارداد پائولو دیبالا با باشگاه یوونتوس ایتالیا، این ستاره گلزن آرژانتینی همچنان آرام و متمرکز به نظر می‌رسد. این بازیکن خوش تکنیک و کاپیتان بیانکونری در حال حاضر فقط به بازیابی آمادگی جسمانی خود و بازگشت به زمین مسابقه برای بازی برگشت یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا مقابل ویارئال اسپانیا در روز چهارشنبه پیش رو فکر می‌کند.

پائولو دیبالا این روزها هم‌چنان در حال انجام ریکاوری و بهبودی و رهایی یافتن از مشکل مربوط به مصدومیت عضلانی خود است که باعث شده این ملی‌پوش آرژانتینی در چهار مسابقه اخیر بانوی پیر حضور نداشته باشد.

9404