ادعای دیلی استار؛ ستاره منچسترسیتی پیشنهاد بارسلونا را رد کرد

ادعای دیلی استار؛ ستاره منچسترسیتی پیشنهاد بارسلونا را رد کرد

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه دیلی استار مدعی است ایلکای گوندوغان هافبک آلمانی منچسترسیتی قصد ماندن در اتحاد را دارد و پیشنهاد اخیر بارسلونا را رد کرده است. 

به گزارش فوتبالی، گوندوغان ستاره 31 ساله سابق بروسیا دورتموند، اولین خرید پپ گواردیولا در سیتی بود. او در سال 2016 پس از درخشش با لباس زنبورها، توجه گواردیولا را به خود جلب کرد. او در چند فصل اخیر سطح بازی‌اش را ارتقا داده و پپ علاقه زیادی به بازی‌اش دارد. 

به نقل از مارکا، از قرارداد گوندوغان با سیتی فقط پانزده ماه باقی مانده و بارسلونا نیز یکی از مشتریان اصلی او در صورت عدم تمدید قراردادش با سیتی است. اما دیلی استار ادعا می‌کند که آبی‌های شهر منچستر قصد از دست دادن او را ندارند و می‌خواهند در چند ماه بعدی قراردادش را تمدید کند تا اینکه ریسک مجانی از دست دادنش را در 2023 به جان بخرند. 

گوندوغان تاکنون در لباس سیتی به سه قهرمانی لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی اف ای کاپ، چهار قهرمانی متوالی در کارابائو کاپ و دو قهرمانی در کامیونیتی شیلد دست پیدا کرده و همچنین فصل گذشته نیز به فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز رسیدند، اما در آن مرحله با نتیجه یک بر صفر مغلوب توماس توخل و چلسی شدند. 

4416