تحسین ژاوی از خرید زمستانی بارسلونا

تحسین ژاوی از خرید زمستانی بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز سرمربی اسپانیایی بارسلونا به تحسین از تاثیرگذاری بالای پیر امریک اوبامیانگ در نیوکمپ پرداخت. 

به گزارش فوتبالی، اوبامیانگ فصل را به عنوان کاپیتان آرسنال آغاز کرد، اما در ادامه با میکل آرتتا به خاطر مسائل انضباطی‌اش به مشکل خورد تا هم بازوبند را از دست بدهد و هم سکونشین شود. در آخرین لحظات پنجره نقل و انتقالات ژانویه، بارسلونا برای خرید این مهاجم سی و دو ساله اقدام کرد و توپچی‌های لندن نیز قرارداد او را فسخ کردند تا این ستاره گابنی به صورت مجانی به نیوکمپ برود. 

به نقل از آ اس، مهاجم سابق بروسیا دورتموند شروع بسیار خوبی در لالیگا نیز داشته و تاکنون توانسته آمار شش گل در نه بازی را به نام خودش ثبت کند. ژاوی پس از پیروزی متقدرانه بارسلونا مقابل اوساسونا، راجع به نقش اوبامیانگ گفت: "اوبا یک هدیه‌ای است که از آسمان افتاده. این مسئله فقط راجع به گل‌هایش نیست، بلکه نحوه تمرین کردن و حرفه‌ای بودنش است. او یک الگو و نمونه مناسب برای همه است."

کاتالان‌ها از زمان حضور ژاوی و پس از چند خرید مناسب و باکیفیت در ژانویه، توانستند به مقدار زیادی خودشان را در جدول لالیگا بالا بکشند، اما هنوز فاصله 15 امتیازی با رئال مادرید دارند. 

4416