هافبک منچستریونایتد ممکن است به کادرفنی تیم اضافه شود

هافبک منچستریونایتد ممکن است به کادرفنی تیم اضافه شود

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک 33 ساله منچستریونایتد در صورت خداحافظی می‌تواند در کادرفنی این باشگاه به کار خود ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، خوان ماتا، هافبک کهنه‌کار منچستریونایتد که سابقه حضور در چلسی و والنسیا را نیز دارد، ممکن‌است در پایان این فصل اعلام بازنشستگی کند.

به نقل از سان، اگر ماتا تصمیم بگیرد در تابستان امسال کفش‌هایش بیاویزد، منچستریونایتد می‌تواند برای مربیگری در این باشگاه به خوان ماتا پیشنهاد دهد. این بازیکن اسپانیایی در این فصل نقش کم‌رنگی در ترکیب اصلی شیاطین سرخ داشته‌است.

در شرایط فعلی، این بازیکن 33 ساله در برنامه‌های فعلی رالف رانگنیک برای آینده باشگاه جایی ندارد. قرارداد فعلی او با شیاطین سرخ در پایان فصل به پایان می‌رسد و هنوز پیشنهادی برای تمدید قرارداد به او ارائه نشده‌است.

ماتا علیرغم کمبود زمان بازی، درصورت ترک منچستریونایتد قطعا مشتری‌های کمی نخواهد داشت. با این حال، این بازیکن اسپانیایی روی برنامه‌های خود در مربیگری تمرکز کرده‌است و دوره‌های مربیگری را نیز پشت‌سر گذاشته‌است.

گفته می‌شود که غول های لیگ برتری حاضرند درصورت پایان دادن ماتا به دوران بازیگری خود، به او یک پست فنی پیشنهاد دهند.

خوان ماتا در ژانویه 2014، پس از یک نیم‌فصل نیمکت‌نشینی تحت هدایت مورینیو در چلسی، از این باشگاه لندنی به منچستریونایتد پیوست. ماتا که از ارکان اصلی قهرمانی چلسی در اروپا بود و در دو فصل اول حضورش در استمفوردبریج درخشش کم‌نظیری در ترکیب آبی‌ها داشت، با آمدن مورینیو به لندن به یک بازیکن نیمکت‌نشین تبدیل شد.

9719