منچستریونایتد مهاجم لیگ برتری را به هالند ترجیح می‌دهد

منچستریونایتد مهاجم لیگ برتری را به هالند ترجیح می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد به‌دنبال هری کین از تاتنهام است زیرا منچسترسیتی، رقیب هم‌شهری آن‌ها، جذب ارلینگ هالند از بروسیا دورتموند در تابستان امسال را اولویت اصلی خود در نقل و انتقالات قرار داده‌اند.

به گزارش فوتبالی، تیم پپ گواردیولا که روز گذشته با تساوی بدون‌گل مقابل کریستال‌پالاس متوقف شد، فصل گذشته به‌شدت به جذب هری کین نزدیک بود، اما دنیل لوی و تاتنهام اجازه خروج ستاره خود را ندادند. سیتی اکنون برای جذب بازیکن ملی‌پوش نروژی به تیم‌هایی مانند رئال مادرید و بارسلونا پیوسته‌است. آن‌ها تلاش می‌کنند با توافق شخصی با ارلینگ هالند، پس از فعال‌شدن بند آزادسازی 75 میلیون یورویی او در تابستان، این مهاجم گل‌زن را از بروسیا دورتموند به‌خدمت بگیرند.

در همین حال، تاتنهام امیدوار است که حضور آنتونیو کونته به آن‌ها کمک کند تا در جمع چهار تیم برتر جدول قرار بگیرند و کین را حداقل برای یک‌فصل دیگر حفظ‌کنند.

به نقل از میرِر، منچستریونایتد مجددا علاقه خود را به کین افزایش داده‌است و مهاجمان فعلی آن‌ها، کریستیانو رونالدو 37 ساله و ادینسون کاوانی 35 ساله، به پایان دوران حرفه‌ای خود نزدیک شده‌اند. با این حال، کین به‌دنبال کسب افتخارات باشگاهی در کنار موفقیت‌های فردی است و درحال حاضر هیچ‌تضمینی وجود ندارد که او با پیوستن به اولدترافورد به خواسته خود دست یابد.

یکی از چیزهایی که می‌تواند کین را برای پیوستن به شیاطین سرخ ترغیب کند، همکاری مجدد با مائوریسیو پوچتینو است. سرمربی سابق اسپرز که موقعیتش در پاریسن ژرمن نامشخص است، یکی از نام‌هایی است که در فهرست نهایی یونایتد برای سرمربیگری فصل آینده آن‌ها قرار دارد. بازگشت سرمربی آرژانتینی به لیگ برتر می‌تواند به جذب کین نیز کمک کند.

9719