ناراحتی کلوپ به خاطر نامهربان بودن داوران با ستاره مصری

ناراحتی کلوپ به خاطر نامهربان بودن داوران با ستاره مصری

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول به تمجید از نحوه ریکاوری محمد صلاح پرداخت و اذعان کرد که داوران بیش از اندازه نسبت به او بدگمان هستند و خطاهای بسیاری را به نفع آن‌ها سوت نمی‌زنند. 

به گزارش فوتبالی، چهارشنبه شب تیم‌های آرسنال و لیورپول، دیدار معوقه هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس را در استادیوم امارات برگزار می‌کنند. در یک الی دو روز گذشته صحبت‌هایی مبنی بر احتمال غیبت محمد صلاح در این دیدار حساس مطرح شد، اما کلوپ رسما اعلام کرد که او می‌تواند به همراه هم تیمی‌هایش به لندن برود. 

به نقل از سایت گل، در کنفرانس خبری پیش از بازی یکی از خبرنگاران آمار بسیار جالبی را برای کلوپ بازگو کرد و آن آمار مربوط به محمد صلاح است. از تاریخ اکتبر 2019 این ستاره مصری هیچ وقت به خاطر مصدومیت یک بازی لیگ برتر را از دست نداده و از زمان پیوستنش به آنفیلد، فقط در 9 دیدار غایب بوده. کلوپ در این رابطه گفت: "بله این هم از آمار. اما یک آمار دیگری هم هست که نشان می‌دهد صلاح در مقایسه با دیگر بازیکنان کمتر خطا گرفته. اعداد مقابل نام او در این آمار، دیوانه کننده است و نمی‌دانم چرا داوران سوت نمی‌زنند. مدافعان حریف همیشه سعی در توقفش دارند و مدام او را زمین می‌زنند."

4416