پس از شکست آرسنال مقابل لیورپول؛ نظر کرگر درباره کسب سهمیه لیگ قهرمانان

پس از شکست آرسنال مقابل لیورپول؛ نظر کرگر درباره کسب سهمیه لیگ قهرمانان

پایگاه خبری فوتبالی- جیمی کاراگر تصمیم خود را در مورد اینکه کدام یک از آرسنال و منچستریونایتد احتمالاً در این فصل لیگ قهرمانان اروپا در لیگ برتر به پایان خواهند رسید، ارائه کرده است.

به گزارش فوتبالی، توپچی‌ها بالاتر از شیاطین سرخ در جمع چهار تیم برتر لیگ قرار دارند، اما روند شش بازی شکست‌ناپذیری آن‌ها توسط لیورپول متوقف شد.

با وجود شکست روز گذشته، جیمی کرگر از آرسنال حمایت می‌کند تا بالاتر از منچستریونایتد در جمع چهار تیم برتر قرار گیرد. پس از پیروزی 2-0 لیورپول مقابل شاگردان آرتتا، کرگر به Sky Sports گفت:

"آن‌ها در حال رقابت با تاتنهام، منچستریونایتد و وستهام هستند. وقتی بازی امشب آن‌ها را تماشا می‌کنم، فکر می‌کنم که نسبت به منچستریونایتد و تاتنهام تیم بهتری هستند، اما این تیم‌ها بازیکنانی دارند که توانایی رقم‌زدن اتفاقات خاص را دارند. شاید آرسنال فاقد آن باشد، اما من فکر می‌کنم که آن‌ها تیمی مناسب با یک مربی خوب به‌نظر می‌رسند، بنابراین فکر می‌کنم آن‌ها موفق به کسب رتبه چهارم شوند."

مدافع سابق لیورپول به این واقعیت اشاره کرد که نتایج آرسنال در برابر تیم های برتر لیگ، خوب نبوده‌است. با این حال، اعتقاد او این است که مهمترین موضوع میزان امتیازاتی است که تیم در طول فصل بدست می‌آورد، که تیم میکل آرتتا در طول فصل امتیازات بیشتری نسبت به منچستریونایتد به‌دست آورده است.

9719