واکنش دل‌پیرو به باخت یوونتوس به ویارئال و حذف از اروپا: خاموش شدند!

واکنش دل‌پیرو به باخت یوونتوس به ویارئال و حذف از اروپا: خاموش شدند!

پایگاه خبری فوتبالی - ستاره گلزن و خوش تکنیک سابق ایتالیا و یوونتوس معتقد است که بیانکونری‌ها در مقابل ویارئال به اندازه کافی شجاع نبودند و باید توپ را با سرعت بیشتری حرکت می‌دادند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، بانوی پیر شکست ناامید کننده دیگری در اروپا متحمل شد و اين‌بار در مرحله یک‌هشتم نهایی و برای سومین فصل متوالی حذف شد. الساندرو دل‌پیرو، اسطوره محبوب یوونتوس و ایتالیا در این رابطه چنین گفت: "نیمه اول خوبی دیدم. آن‌ها به خوبی دفاع کردند و ویارئال فرصت‌های زیادی نداشت. آن‌ها در نیمه دوم خاموش شدند و جزئیات، تفاوت‌ها را ایجاد کردند. حتی توپ‌های آن‌ها به تیر افقی دروازه برخورد کردند. شزنی تقریبا پنالتی را مهار کرده بود؛ اما یوونتوس در نیمه دوم ضعف‌هایی داشت."

الساندرو دل‌پیرو بخشی از تیم یوونتوس بود که در سال 1996 میلادی قهرمان مسابقات لیگ قهرمانان اروپا شد و این، آخرین باری بود که بیانکونری قهرمان این جام شد.

آن‌ها بعد از پیروزی مقابل آژاکس آمستردام هلند، پنج فینال پیاپی را در تورنمنت لیگ قهرمانان اروپا واگذار کردند. الکس دل‌پیرو بخشی از تیم‌هایی بود که مقابل بروسیا دورتموند آلمان، رئال مادرید اسپانیا و منچستر یونایتد انگلستان شکست خوردند.

یوونتوس بعد از پایان دوران بازی‌سازی الکس دل‌پیرو، دو فینال دیگر را نیز در برابر بارسلونا در سال 2015 و مقابل رئال مادرید در سال 2017 واگذار کرد و جام را از دست داد.

9404