تعریف و تمجید آنچلوتی از ژاوی پیش از دیدار جذاب رئال مادرید مقابل بارسلونا

تعریف و تمجید آنچلوتی از ژاوی پیش از دیدار جذاب رئال مادرید مقابل بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در کنفرانس خبری اعتراف کرد که تحت تاثیر عملکرد ژاوی در بارسلونا قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، یک شنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران، تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از هفته بیست و نهم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.

به نقل از سایت مارکا، کارلو آنچلوتی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "هویت بارسلونا هیچ‌وقت تغییر نمی‌کند، چون این باشگاه استایل مشخصی دارد. ژاوی به خوبی در این سبک جا می‌افتد و می‌بینید که این تیم زیر نظر ژاوی چه قدر پیشرفت کرده است. بارسلونا تیم کاملی است و خیلی خوب بازی می‌کند. به نظرم کار ژاوی در این باشگاه خارق العاده بوده است."

"البته من نمی‌خواهم کار بارسا را در این باشگاه پیاده کنم، چون به نظرم فوتبال فقط درباره یک سبک و سیاق مشخص نیست. دوست دارم تیمم چند هویت داشته باشد تا بتوانم آن طوری که بازیکنانم دوست دارند، ترکیب بچینم. سبک رئال مادرید به کاراکتر و شخصیت بازیکنان بستگی دارد."

"غیبت بنزما؟ او یکی از بازیکنان بسیار مهم ترکیب ماست و حالا باید به دنبال راه حل مناسبی برای این اوضاع باشیم. البته من جانشینش را انتخاب کرده‌ام، اما به شما نمی‌گویم! ما گزینه‌هایی مثل گرت بیل، ماریانو دیاز و لوکا یوویچ داریم و همچنین ایسکو و رودریگو چند بار در آن پست بازی کرده‌اند. گزینه‌های زیادی داریم و من هم بهترین گزینه را انتخاب کردم."

4416