علت عدم تمدید قراردادهای رو به پایان مالدینی و ماسارا توسط میلان مشخص شد

علت عدم تمدید قراردادهای رو به پایان مالدینی و ماسارا توسط میلان مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - یک نشریه معتبر ایتالیایی به این سؤال مهم پاسخ داده است که چرا مدیران و مالکان آث میلان هنوز تمدید قراردادهای رو به اتمام پائولو مالدینی و ریکی ماسارا را به عنوان دو تن از مدیران ارشد این باشگاه ایتالیایی آغاز نکرده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت چاپ میلان، خبرنگار این روزنامه ایتالیایی در یکی از گزارش‌های اخیر خود به بررسی این موضوع پرداخته است که چرا هنوز روند مذاکرات برای تمدید قراردادهای دو عضو مهم مدیریتی باشگاه آث میلان ایتالیا یعنی پائولو مالدینی و ریکی ماسارا آغاز نشده است.

خبرنگار این نشریه چاپ شهر میلان در این گزارش خود بر این باور است که مدیران و سران باشگاه آث میلان در حال حاضر فقط بر روی نتایج داخل زمین بازی این تیم تمرکز کرده‌اند و فعلاً به هیچ موضوع دیگری فکر نمی‌کنند.

روسونری در مسیر کسب سهمیه حضور در تورنمنت لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده برای دومین فصل متوالی پس از هفت سال می‌باشد و همین‌طور از سال 2011 میلادی به بعد، آن‌ها حالا این فرصت را دارند که رؤیای قهرمانی اسکودتو را نیز هم‌زمان تجربه کنند.

بعید به نظر می‌رسد که پائولو مالدینی و ریکی ماسارا به عنوان دو تن از مدیران ارشد و مقامات رده میانی این باشگاه در پایان رقابت‌های فصل جاری و با اتمام قراردادهایشان میلانی‌ها را ترک کنند و ادامه حضور و فعالیت آن‌ها در این باشگاه ایتالیایی شهر میلان تقریباً قطعی است اما در حال حاضر و همان‌طور که گفته شد، تمرکز و اولویت‌های مدیران و مالکان روسونری در جای دیگری که همانا نتایج این تیم در داخل زمین مسابقات برای کسب اسکودتو و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا می‌باشد، قرار دارد.

9404