ادامه‌دار بودن روند مثبت چلسی در این روزهای بحرانی/ آبی‌های لندن اولین تیم صعود کننده به نیمه نهایی جام حذفی

ادامه‌دار بودن روند مثبت چلسی در این روزهای بحرانی/ آبی‌های لندن اولین تیم صعود کننده به نیمه نهایی جام حذفی

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی در دیدار خارج از خانه مقابل میدلزبورو به پیروزی دو بر صفر دست یافت تا اولین تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس لقب بگیرد.

به گزارش فوتبالی، شنبه شب از ساعت 20:45 به وقت تهران، تیم‌های میدلزبورو و چلسی از چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس در استادیوم ریورساید مقابل هم به میدان رفتند. آبی‌های لندن در هفته اخیر به خاطر جنگ روسیه با اوکراین، دیگر رومن آبراموویچ را به عنوان مالک بالا سر خود ندارند و در چند مدت گذشته، مورد فشار رسانه‌ها قرار گرفتند. با این حال توخل در 5 بازی گذشته در تمامی رقابت‌ها به پیروزی رسیده بود و دوست نداشت تا نوار پیروزی‌هایش مقابل میدلزبورو که در دسته چمپیونشیپ بازی می‌کند، پاره شود. 

نیمه اول آرام و محتاطانه آغاز شد، اما چلسی موفق شد خیلی سریع کنترل بازی را در دست بگیرد و در دقیقه 15 روملو لوکاکو، مهاجم 130 میلیون یورویی با پاس گل میسون مونت برای آبی‌های لندن گلزنی کرد. حملات چلسی ادامه دار بود و در دقیقه ۳۱ حکیم زیاش باز هم با پاس گل مانت گل دوم را وارد دروازه میزبان کرد و نیمه اول با پیروزی 0-2 مهمان به پایان رسید. 

در نیمه دوم شاگردان توخل بازی را به خوبی کنترل کردند و در نهایت با همان پیروزی 0-2 به مرحله نیمه نهایی راه یافتند. 

4416