فرصت‌سوزی عجیب و غریب مهاجم بارسلونا که می‌توانست کار را یکسره کند

فرصت‌سوزی عجیب و غریب مهاجم بارسلونا که می‌توانست کار را یکسره کند

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا در نیمه اول ال کلاسیکو در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو موفق شد رئال مادرید را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد تا بدین ترتیب شروعی طوفانی در این بازی داشته باشد و نشان دهد که برای این دیدار کاملا آماده است.

به گزارش فوتبالی، رونالد آرائوخو و اوبامیانگ گل های بارسلونا را در نیمه اول این بازی به ثمر رساندند اما روند بازی به شکلی بود که رئال مادرید ممکن بود گل های بیشتری بخورد و به نظر می رسد که نبود بازیکنانی مثل کریم بنزما و فرلاند مندی کمر رئال مادرید را در این دیدار شکسته است و این قضیه تاثیر خود را در همان نیمه اول نشان داده است.

پیر امریک اوبامیانگ که گل اول بارسلونا را در این دیدار به ثمر رساند، یک فرصت سوزی عجیب و غریب هم داشت و روی این صحنه نتوانست دروازه رئال مادرید را از منطقه ای نزدیک تر از نقطه پنالتی به دروازه باز کند. شاید اگر اوبامیانگ این توپ را گل می کرد اکنون دیگر کار یکسره بود و نتیجه ای تحقیر آمیز برای رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو رقم می خورد.

اوبامیانگ که در زمستان به بارسلونا آمده است، روند خوبی در این تیم داشته و با گلزنی در سانتیاگو برنابئو نشان داد که هنوز هم روی فرم است.

1470