پیشنهاد رسمی مدیران بارسلونا برای مدافع ملی‌پوش مراکشی

پیشنهاد رسمی مدیران بارسلونا برای مدافع ملی‌پوش مراکشی

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین گزارشات و اطلاعات منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف اسپانیایی خصوصا رسانه‌های منطقه کاتالونیا، مدیریت باشگاه آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون شانس زیادی برای به خدمت گرفتن ستاره مراکشی خط دفاعی باشگاه هلندی آژاکس آمستردام دارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اسپانیایی و همچنین بر اساس گزارش فابریتزیو رومانو، روزنامه‌نگار سرشناس و خبرنگار معتبر و کارشناس حوزه نقل و انتقالات فوتبال، مدیران و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا نخستین پیشنهاد خود را برای خرید و در اختیار گرفتن نصیر مزروعی، مدافع کناری سمت راست و بیست و چهار ساله تیم ملی فوتبال مراکش و باشگاه آژاکس آمستردام هلند ارسال کرده است. قرارداد این بازیکن ملی‌پوش و مراکشی خط دفاعی باشگاه آژاکس آمستردام در پایان رقابت‌های فصل جاری با این باشگاه هلندی به اتمام خواهد رسید و بعد از آن، یک بازیکن آزاد خواهد بود. فابریتزیو رومانو این چنین گزارش داده است که باشگاه بارسلونای اسپانیا برنامه‌های خود را برای تقویت این تیم کاتالانی در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو از حالا پیش می‌برد.

بعد از نهایی شدن جذب آندریاس کریستنسن، مدافع تیم ملی فوتبال دانمارک و باشگاه چلسی انگلستان، حالا مدیریت باشگاه بارسلونای اسپانیا روی جذب نصیر مزروعی، مدافع ملی‌پوش و مراکشی آژاکس آمستردام هلند کار و فعالیت می‌کند. باشگاه‌هایی هم‌چون آث میلان ایتالیا و بروسیا دورتموند آلمان نیز خواهان این بازیکن مراکشی هستند اما خود نصیر مزروعی، پیوستن، حضور و بازی در تیم بارسلونا را می‌خواهد. همه شواهد و قرائن نشان می‌دهد که مدیران و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا در جذب این بازیکن ملی‌پوش مراکشی تیم آژاکس هلند پیشتاز هستند و شانس بالایی برای به خدمت گرفتن این بازیکن و انتقال او به نیوکمپ دارند.

9404