مدیر سرشناس و اخراجی آژاکس سر از تیم بلژیکی سابق بیرانوند درآورد!

مدیر سرشناس و اخراجی آژاکس سر از تیم بلژیکی سابق بیرانوند درآورد!

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن سابق بارسلونا و آرسنال و مدیر اخراجی تیم آژاکس آمستردام هلند از تیم بلژیکی سابق علیرضا بیرانوند سر درآورد و به عنوان مدیر فنی باشگاه آنتورپ بلژیک منصوب شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های اروپایی، حدود یک ماه بعد از جدایی از باشگاه آژاکس آمستردام هلند به دلیل حواشی ایجاد شده، حالا مارک اوورمارس به عنوان مدیر فنی جدید باشگاه آنتورپ بلژیک منصوب شد. آنتورپ اکنون با کسب پنجاه و نُه امتیاز از سی و دو مسابقه خود، در جایگاه سوم جدول رده‌بندی ژوپیلرلیگ بلژیک قرار دارد.

مارک اوورمارس چهل و هشت ساله در ماه گذشته و به دنبال افشای مجموعه‌ای از پیام‌های غیراخلاقی‌اش به کارمندان زن باشگاه هلندی، بعد از برگزاری جلسه‌ای با مدیران تیم آژاکس آمستردام از سمت خود در این تیم هلندی کناره‌گیری کرد.

مارک اوورمارس در کنفرانس مطبوعاتی و مراسم معارفه‌اش در باشگاه آنتورپ بلژیک چنین گفت: "می‌خواهم فصل مرتبط با آژاکس را پشت سر رها کرده و این‌جا فصل جدیدی را آغاز کنم. قول می‌دهم اتفاقات تیم آژاکس دیگر تکرار نشوند."

مارک اوورمارس هلندی در دوران بازی حرفه‌ای خود، پیراهن باشگاه‌های بزرگ و پر هوادار اروپایی همانند آژاکس هلند، آرسنال انگلستان و بارسلونای اسپانیا را بر تن کرده و در آن تیم‌ها افتخارات زیادی نیز به دست آورده است.

9404