ابراز تمایل ملی‌پوش انگلیسی به حضور طولانی‌مدت در اولدترافورد

ابراز تمایل ملی‌پوش انگلیسی به حضور طولانی‌مدت در اولدترافورد

پایگاه خبری فوتبالی - آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون برای به خدمت گرفتن ستاره جوان و ملی‌پوش انگلیسی خط حمله شیاطین سرخ ابراز علاقه کرده‌اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه انگلیسی Manchester Evening News، از زمان بازگشت مارکوس رشفورد، مهاجم تیم ملی فوتبال انگلیس و ستاره خط حمله باشگاه منچستر یونایتد بعد از رهایی از مصدومیت شانه، ملی‌پوش انگلیسی برای بازگشت به بهترین فرم خود در تکاپو بوده و تنها توانسته پنج گل در تمام رقابت‌های این فصل برای سرخ‌پوشان شهر منچستر به ثمر برساند. هم‌چنین این بازیکن بیست و چهار ساله مورد سؤال و انتقاد کارشناسان و هواداران نیز قرار گرفته است؛ این در حالی است که رالف رانگنیک، سرمربی موقت شیاطین سرخ اصرار دارد که این مهاجم اگر از باشگاه دوران کودکی خود ناراضی است، می‌تواند در فرصت پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو، اولدترافورد را ترک کند.

طبق این گزارش از این رسانه انگلیسی، مقامات باشگاه بارسلونا پیش از این با نمایندگان مارکوس رشفورد تماس گرفته‌اند تا نشان دهند که اوضاع اطراف این بازیکن را زیر نظر دارند. اگر چه این ملی‌پوش انگلیسی به دلیل وجود گزینه‌ای در قراردادش عملاً تا سال ۲۰۲۴ میلادی با منچستر یونایتد قرارداد دارد، اما ممکن است مدیریت منچستر یونایتد آماده باشد تا پیشنهاداتی را در هنگام بازسازی کلی تیم خود برای فصل 2023-2022 در نظر بگیرد.

این گزارش هم‌چنین می‌افزاید که مارکوس رشفورد که از زمان فارغ‌التحصیلی از آکادمی، دویست و نود و هفت بازی برای باشگاه منچستر یونایتد انگلستان انجام داده است، در حال حاضر می‌خواهد در فرصتی طولانی‌مدت در این باشگاه قرمزپوش شهر منچستر بماند و به بازی کردن در اولدترافورد ادامه بدهد.

9404