سرپرست سابق تیم ملی عربستان:‌ با برتری برابر چین صعودمان را قطعی ‌می‌کنیم

سرپرست سابق تیم ملی عربستان:‌ با برتری برابر چین صعودمان را قطعی ‌می‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست سابق تیم ملی عربستان با تایید سختی بازی روز پنجشنبه مقابل چین، به توانایی تیم سعودی برای پیروزی در این بازی اشاره کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، طارق کیال در اظهاراتی به برنامه کوره گفت: دیدار ژاپن و استرالیا ممکن است صعود سبزها را رقم بزند و عربستان سعودی بیش از یک شانس برای صعود به جام جهانی 2022 دارد. ما به تیم خود اعتماد داریم.

وی افزود: بازی تیم ملی ما با چین سخت است و بازی آسانی وجود ندارد اما انشاالله بتوانیم بر آن غلبه کنیم و به طور رسمی صعودمان را قطعی کنیم تا برای صعود وارد مسائل دیگر نشویم.

وی خاطرنشان کرد: هروه رنار پیش از بر عهده گرفتن سرمربیگری تیم ملی عربستان، سابقه خوبی در تیم های آفریقایی داشته و آمار خوبی را هم در تیم ملی عربستان ثبت کرده است و ما با او در مسابقات مقدماتی آسیا به سمت بالا حرکت می کنیم. تغییر او پیش از جام جهانی قطر اشتباه است زیرا زمان کم است و او این مزیت را دارد که تمام مسابقات لیگ و بازیکنان را پیگیری می کند و در یک ترکیب مشخص، ثابت می ماند به سختی تغییری در ترکیب ایجاد می کند. او همچنین کارش را دوست دارد.

کیال در پایان خاطرنشان کرد: تیم ملی عربستان شامل عنصر تجربه و جوانی است و راز تمایز این تیم هم همین است. انشاالله به جام جهانی می رسیم و در آن زمان بازیکنان زیادی تجربه بیشتری کسب می کنند.

۴۱۵۴