آخرین خبرها از پروسه انتصاب سرمربی جدید منچستری‌ها/ ٢ نفر پیشتازند

آخرین خبرها از پروسه انتصاب سرمربی جدید منچستری‌ها/ ٢ نفر پیشتازند

پایگاه خبری فوتبالی - در شرایطی که فعلا در وقفه مربوط به فیفادی و برگزاری مسابقات ملی هستیم، بحث تعیین تکلیف و سرنوشت نیمکت مربیگری شیاطین سرخ در فصل آینده مجددا داغ شده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از شبکه اسکای اسپورتس و سایر رسانه‌های اروپایی، هم‌زمان با تعطیلی موقت رقابت‌های باشگاهی و برگزاری مسابقات ملی، در این بخش به بررسی آخرین خبرها از وضعیت نیمکت رهبری منچستر یونایتد برای فصل آینده می‌پردازیم. در این میان، به نظر می‌رسد که پروسه انتصاب سرمربی جدید هم‌چنان ادامه دارد؛ اریک تن هاگ پیشتاز در این رقابت می‌باشد! اریک تن هاگ می خواهد چالش جدیدی را امتحان کند. او آماده است بدون توجه به پایان این فصل، آژاکس را ترک کند. مذاکرات بین منچستر یونایتد و ایجنت های این سرمربی در حال پیشرفت است. هیئت مدیره منچستر می داند که اریک تن هاگ شانس زیادی برای ترک آژاکس دارد.

اما خبرنگاران و Chris Wheeler Sami Mokbel از نشریه دیلی میل معتقدند که عوامل منچستر یونایتد می‌گویند که برای استخدام یک سرمربی جدید راه طولانی در پیش است و هیچ فرد پیشتازی وجود ندارد. منچستر یونایتد در مورد شایعات اریک تن هاگ محتاطانه عمل می کند. منابع اصرار دارند که فرآیند تحقیق و جست و جو در ابتدای این ماه تکمیل شده و امکان گفت و گوهای اولیه با نامزدها را فراهم کرده است که اکنون این فرآیند به مصاحبه تبدیل شده است.

تعدادی از سرمربیان بالقوه از لیستی که شامل اریک تن هاگ، مائوریسیو پوچتینو، جولین لوپتگی و لوئیس انریکه مارتینز می شود، با منچستر یونایتد در حال مصاحبه می باشند و توماس توخل دیگر گزینه مناسبی در نظر گرفته نمی شود. اریک تن هاگ روز دوشنبه برای تصاحب این شغل با منچستر یونایتد مصاحبه کرده است. شک و تردیدهای فزاینده ای در کمپین مائوریسیو پوچتینو وجود دارد که وی شغل منچستریونایتد را اين‌بار به اریک تن هاگ خواهد باخت.

اما فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس رسانه‌های اروپایی و کارشناس حوزه نقل و انتقالات معتقد است که منچستر یونایتد از سطح زبان انگلیسی اریک تن هاگ راضی است اما در تصمیم گیری نهایی، فاکتورهای زیادی دخیل خواهد بود.

یکی دیگر از خبرنگاران رسانه‌های اروپایی به نام Sam Pilger نیز چنین گزارش می‌ دهد و می گوید به نظر می رسد که اریک تن هاگ انتخاب اول منچستر یونایتد باشد اما خیلی زود است که معامله را تمام شده بدانیم. گزینه های دیگر همچنان در حال بررسی می‌باشند. اگر پیشنهادی از سوی منچستر یونایتد ارائه شود، تن هاگ آن را خواهد پذیرفت.

9404