جولان کرونا در اردوی ایتالیا در آستانه برگزاری پلی‌آف جام‌جهانی

جولان کرونا در اردوی ایتالیا در آستانه برگزاری پلی‌آف جام‌جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - یکی دیگر از بدبیاری های آتزوری در مسیر صعود به رقابت‌های جام جهانی 2022 قطر، هجوم ویروس منحوس کووید نوزده و بیماری کرونا به اردوی شاگردان مانچو می‌باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، جولان ویروس کووید نوزده و بیماری کرونا در اردوی تیم ملی ایتالیا پیش از مسابقات حساس و سرنوشت‌ساز پلی‌آف جام جهانی 2022 قطر شرایط را بحرانی ساخته است. در حالی که تیم ملی ایتالیا در روزهای پیش رو باید در پلی‌آف صعود به جام جهانی 2022 قطر به میدان برود، فدراسیون فوتبال این کشور از مثبت شدن تست دو عضو کادر فنی آتزوری خبر داد. این در شرایطی است که شایعاتی مبنی بر مثبت شدن تست پنج بازیکن اردوی ایتالیا نیز به گوش می‌رسد. در بیانیه فدراسیون فوتبال ایتالیا بیان شده است که آزمایش‌های بیشتری انجام خواهد شد.

همه این‌ها در شرایطی است که پیش از این نیز تست کرونای لائوتارو مارتینز و ماتیاس وسینو مثبت اعلام شده بود تا این دو بازیکن شاغل در لیگ سری‌آ ایتالیا از اردوی تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و اروگوئه کنار گذاشته شوند. تیم ملی فوتبال ایتالیا قرار است در مرحله پلی‌آف صعود به مسابقات جام جهانی 2022 به میزبانی کشور قطر، نخست به مصاف حریف خود تیم ملی فوتبال مقدونیه شمالی برود و در صورت کسب پیروزی، به مصاف تیم پیروز دیدار تیم‌های ملی فوتبال پرتغال و ترکیه خواهد رفت.

9404