گزارش‌روز؛ به‌بهانه جدایی دیبالا از بانوی‌پیر؛ ۵ لحظه مهم جواهر تورین با یوونتوس

گزارش‌روز؛ به‌بهانه جدایی دیبالا از بانوی‌پیر؛ ۵ لحظه مهم جواهر تورین با یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - برای هواداران بانوی پیر و علاقه‌مندان به پائولو دیبالا شاید هیچ خبری نمی‌توانست شوکه کننده‌تر از خبر عدم تمدید قرارداد فی مابین و جدایی ستاره آرژانتینی از یوونتوس بعد از طی مدت زمان هفت سال ماجراجویی در تورین باشد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از وب‌سایت فوتبال ایتالیا، به دنبال اعلام رسمی عدم تمدید قرارداد پائولو دیبالا با باشگاه یوونتوس و قطعی شدن جدایی این ستاره آرژانتینی و یکی از کاپیتان‌های بیانکونری از جمع نفرات این تیم ایتالیایی، به معرفی و بررسی پنج لحظه مهم پائولو دیبالا در دوران حضور این بازیکن آرژانتینی در تیم یوونتوس ایتالیا می‌پردازیم.

وب‌سایت فوتبال ایتالیا بعد از انتشار شایعات گسترده درباره جدایی پائولو دیبالا از یوونتوس، این پنج لحظه به ترتیب زیر را به عنوان مهم‌ترین لحظات این ستاره خوش تکنیک و خوش‌چهره آرژانتینی در تورین یاد کرده است:

1- آغاز دلنشین با حضور در دیدار سوپرکاپ ایتالیا در آگوست سال ۲۰۱۵ و گلزنی تنها ۹ دقیقه بعد از حضور.

2- اولین قهرمانی در سری‌آ در همان اولین فصل حضور با بیست و سه گل و هفت پاس گل.

3- گلزنی مقابل تاتنهام در دیدار برگشت در ورزشگاه ومبلی لندن در مارچ سال ۲۰۱۸ در شرایطی که دیدار رفت دو بر دو مساوی شده بود و اگر دیبالا بازی را دو بر یک نمی‌کرد، یوونتوس حذف شده بود.

4- گلزنی برابر لاتزیو در مارچ سال ۲۰۱۸ که باعث شد یوونتوس در کورس قهرمانی برابر ناپولی کم نیاورد.

5- در فصل نقل و انتقالات ۲۰۱۹ دیبالا مورد توجه باشگاه‌های انگلیسی قرار داشت اما به تمام پیشنهادات نه گفت و در یوونتوس ماند.

9404