کاپیتان سابق آرسنال از دنیای فوتبال خداحافظی کرد

کاپیتان سابق آرسنال از  دنیای فوتبال خداحافظی کرد

پایگاه خبری فوتبالی- لورن کوشیلنی، مدافع سابق باشگاه آرسنال، پس از جدایی آزاردهنده از بوردو در ماه ژانویه، نهایتا تصمیم به خداحافظی از دنیای فوتبال گرفت.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 36 ساله بیش از 350 بازی برای توپچی‌ها انجام داد و برای تقریبا یک دهه یکی از عناصر اصلی خط دفاع باشگاه بود و در دو قهرمانی متوالی آن‌ها در جام حذفی نقشی اساسی داشت.

مصدومیت جدی آشیل، شانس حضور کوشیلنی در جام جهانی 2018 از از بین برد، اما پس از بازگشت به آمادگی جسمانی به آرسنال کمک کرد تا به فینال لیگ اروپا در سال 2019 راه‌یابند.

شکست 4-1 مقابل چلسی در باکو آخرین حضور او برای باشگاه شمال لندنی بود.

درپی اختلاف با سرمربی تیم، اونای امری، کوشیلنی نهایتا از آرسنال جدا شد و تصمیم گرفت به بوردو فرانسه بپیوندد.

کوشیلنی در ماه ژانویه به‌دلیل عدم کارآمدی لازم از تیم بوردو کنار گذاشته شد و در مصاحبه‌ای با L’Equipe عنوان کرد: آن‌ها هیچ دلیلی برای تصمیم خود ارائه نکردند. فقط گفتند که استراتژی جدید باشگاه است. این یک سیلی برای من بود، اما من مبارز هستم به مبارزه کردن ادامه خواهم‌داد."

با این وجود، کوشیلینی با انتشار بیانیه‌ای ضمن رد کردن هرگونه اتهام نژادپرستی، که اخیرا از سوی گروه التراهای بوردو موسوم به UB87 به او نسبت داده شده‌بود، خداحافظی خود از دنیای فوتبال را اعلام کرد.

او در بیانیه‌اش عنوان کرد که در شرایطی که می‌توانست به تیم کمک کند، کفش‌هایش را خواهد آویخت. نهایتا نیز از مجموعه بوردو بخاطر اعتمادی که در این فصول به او کردند، تشکر کرد.

9719