عکس؛ بنر تحقیرآمیز سوییسی ها علیه ایتالیا

عکس؛ بنر تحقیرآمیز سوییسی ها علیه ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - سوییسی ها که کل کل فوتبالی خاصی را با ایتالیا دارند، در بازی دوستانه تیم ملی کشورشان و انگلیس حسابی ایتالیایی ها را دست انداختند.

به گزارش فوتبالی، ایتالیا برای دومین دوره متوالی از صعود به جام جهانی باز ماند و به عنوان قهرمان یورو به بزرگ ترین غایب مسابقات تبدیل شد. آنها در عین ناباوری در مقابل مقدونیه شکست خوردند و حتی به مرحله بعدی پلی آف هم نرسیدند. سوییسی ها که کل کل فوتبالی خاصی با ایتالیا دارند، بنری با قابی از موتور جستجوگر گوگل منتشر کردند. در حقیقت در این بنر، این کلمه سرچ شده است:"ایتالیا جام جهانی قطر 2022" که گوگل در جواب نوشته است:"آیا منظور شما سوییس است؟"

سوییس در این بازی دوستانه مقابل انگلیس با نتیجه دو بر یک شکست خورد که امبولو تک گل تیم مهمان را به ثمر رساند در حالی که لوک شاو و هری کین برای تیم ملی انگلیس گلزنی کردند.تیم ملی سوییس باید بازی دوستانه دیگری را هم در مقابل کوزوو داشته باشد. 

تیم ملی ایتالیا که پس از قهرمانی اروپا به نظر می رسید که احیا شده باشد، با حذف دوباره از جام جهانی به شوک فرو رفت و به نظر می رسد که آنها همچنان به تحول نیاز دارند تا از بحران نجات پیدا کنند. این تیم از زمان قهرمانی جام جهانی 2006 در این مسابقات موفق نبوده است.

4125