روزی که نویر مهاجم شد و گلزنی کرد!

روزی که نویر مهاجم شد و گلزنی کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - همه عادت دارند تا مانوئل نویر را در حال مهار شوتهای حریفان ببینند اما او تجربه گلزنی هم دارد.

به گزارش فوتبالی، دروازه بان آلمانی یک بار توانست  در حرکتی زیبا مثل یک مهاجم ششدانگ گلزنی کند. به بهانه روز تولد نویر بد نیست که به ژوئن 2013 برگردیم، یعنی روزی که دروازه بان بایرن مونیخ یک ماه بعد از نهایی کردن اولین از نه قهرمانی بوندسلیگایی خود در یک بازی خیریه در وورزبورگ در نقشی به جز دروازه بان حضور پیدا کرد و توانست گلزنی کند.

درآمد حاصل از آن بازی به دو بنیاد خیریه رسید: یکی بنیاد خیریه نوویتزکی ستاره سابق بسکتبال آلمان و دیگری بنیاد خیریه خود مانوئل نویر. در حقیقت  در زادگاه نویر یعنی گلزن کرشن به طور متوسط یکی از هر چهار کودک در فقر به سر می برد و نویر قصد کمک به کودکان را داشت.

در آن بازی تیم منتخب ستارگان درک نوویتزکی به مصاف تیم  یاران مانوئل نویر رفت که پودولسکی و هوملس در تیم نوویتزکی بازی کردند و گوندوگان و درکسلر در تیم نویر به میدان رفتند.

یکی از جذاب ترین لحظات بازی زمانی بود که نویر روی یک ارسال توانست با ضربه سر گلزنی کند تا نشان بدهد که اگر در پست دیگری بازی می کرد، می توانست باز هم بدرخشد. نویر در اکثر آن بازی در خط حمله بازی کرد اما در بخشی از بازی هم تصمیم گرفت که جلو بکشد و در نهایت به خواسته خود رسید و توانست گلزنی کند!

4125