ادامه حضور مانچینی در ایتالیا، علیرغم ناکامی در صعود به جام جهانی

ادامه حضور مانچینی در ایتالیا، علیرغم ناکامی در صعود به جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی ایتالیا که پس از ناکامی در صعود به جام جهانی شایعات زیادی مبنی بر استعفایش وجود داشت، احتمالا به کار خود ادامه خواهد داد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، روبرتو مانچینی علیرغم حذف از پلی‌آف جام جهانی، سرمربی ایتالیا خواهد ماند.

سرمربی ایتالیایی آتزوری تنها چند هفته قبل از قهرمانی اروپا توسط آتزوری در تابستان گذشته، قرارداد خود را تا سال 2026 تمدید کرد. در آن زمان هیچ‌کس انتظار نداشت که آتزوری تنها 9 ماه بعد، برای دومین بار متوالی از صعود به جام جهانی بازمانَد.

گابریل گراویا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا، پس از باخت روز پنجشنبه مقابل مقدونیه شمالی گفت که مانچینی را اخراج نخواهد کرد و طبق گزارش روزنامه‌های ایتالیایی، این مربی همچنان هدایت تیم ملی این کشور را بر عهده خواهد داشت. قهرمان یورو 2020 ظاهراً تصمیم گرفته است که از سمت خود کنار نرود، بنابراین بازی فردا با ترکیه آخرین بازی او به‌عنوان سرمربی ایتالیا نخواهد بود.

همچنان احتمال سورپرایز وجود دارد، اگر اتفاق خاصی رخ‌ندهد اما مانچینی تصمیم خود را گرفته است. این سرمربی 57 ساله امروز یک کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی برگزار خواهد کرد و انتظار می‌رود که تصمیم خود برای ماندن به‌عنوان سرمربی آتزوری تا سال 2026 را اعلام کند.

9719