روزی که با نتیجه 46-0، یک‌طرفه ترین بازی تاریخ فوتبال ثبت شد!

روزی که  با نتیجه 46-0، یک‌طرفه ترین بازی تاریخ فوتبال ثبت شد!

پایگاه خبری فوتبالی - در روز هفتم ژولای 2015، تیم ملی وانواتو توانست رکورد غیررسمی بزرگترین برد تاریخ بازیهای ملی را ثبت کند و در مقابل تیم مایکرونزی با 46 گل پیروز شود.

به گزارش فوتبالی، این بازی در مسابقات اقیانوسیه در کشور پاپوا گینه در سطح زیر 23 سال برگزار شد. مایکرونزی در اولین بازی خود با نتیجه 30 بر صفر مقابل تاهیتی پیروز شد و فیجی نیز در مقابل آنها با نتیجه 38 بر صفر پیروز شد.  مایکرونزی در سه بازی و 270 دقیقه در ان مسابقات 114 گل دریافت کرد چرا که در آخرین بازی خود در مرحله گروهی با نتیجه 47 بر صفر مقابل وانواتو مغلوب شدند.

واناتائو توانست یکی از یکطرفه ترین بازیهای تاریخ فوتبال را رقم بزند. آنها در نیمه اول با نتیجه 22 بر صفر پیروز شدند و در نیمه دوم نیز 24 گل به ثمر رساندند. آنها برای رسیدن به نیمه نهایی مسابقات به 38 گل نیاز داشتند که تا دقیقه 66 به هدفشان رسیده بودند  اما تساوی تاهیتی و فیجی باعث شد تا وانواتو با وجود پیروزی پرگلش در گروه سوم شود و نتواند به هدفش دست پیدا کند. وانواتو در آن مسابقات با نتیجه دو بر یک مقابل تاهیتی باخته بود و با نتیجه دو بر دو مقابل فیجی به تساوی رسیده بود. البته در آن زمان تاهیتی هنوز عضو رسمی کمیته المپیک نبود و به همین خاطر  وانواتو به نیمه نهایی رسید اما با شکست مقابل نیوزیلند از حضور در المپیک 2016 باز ماند.

بازی 46 گله وانواتو و مایکرونزی به یکی از عجیب ترین بازیهای تاریخ فوتبال تبدیل شد چرا که خیلی ها این بازی را یک طرفه ترین بازی تاریخ فوتبال می دانند.

4125