پیام توئیتری مرموز هالند؛ منظور او چیست؟

پیام توئیتری مرموز هالند؛ منظور او چیست؟

پایگاه خبری فوتبالی- ارلینگ هالند پس از پیروزی خیره کننده 9-0 نروژ در بازی دوستانه مقابل ارمنستان، پیامی معمابرانگیز را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که می تواند به آینده او مرتبط باشد.

به گزارش فوتبالی، مهاجم بروسیا دورتموند مورد توجه چندین باشگاه بزرگ اروپایی از جمله رئال مادرید، بارسلونا و منچسترسیتی قرار دارد و انتظار می‌رود که همه آن‌ها در تابستان برای جذب مهاجم نروژی اقدام کنند.

پیش‌بینی می‌شود که هالند پس از پایان فصل 2022-2021، که در طی آن 23 گل را در طی همین تعداد بازی برای دورتموند در تمامی رقابت‌ها به‌ثمر رسانده است، درباره آینده خود در باشگاهی غیر از بروسیا دورتموند تصمیم‌گیری کند.


 پیام مرموز هالند در توییتر

مهاجم 21 ساله در پیروزی راحت نروژ مقابل ارمنستان یک گل زد و یک پاس‌گل داد. او پیش از این در سال 2022  سه بار برای تیم ملی کشورش گلزنی کرده بود. پس از بازی، هالند در توییتر پیامی را به زبان نروژی منتشر کرد.

هالند در پستی که توسط هموطنش و مهاجم سابق تیم ملی نروژ، یان ایج فیورتوفت ترجمه شده است، نوشت: "چند سال پیش از یک کشاورز توصیه‌ای دریافت کردم: با پاهایتان صحبت کنید، احتمالا سایر چیزها خوب پیش می‌رند."
 "گفتم باشه و رفتم."


 ارلینگ هالند در پایان فصل بند آزادسازی 75 میلیون یورویی در قرارداد خود خواهد داشت، که قطعا تمام باشگاه‌های بزرگ اروپایی بی‌درنگ حاضر به پرداخت این مبلغ خواهند بود.

9719