ناراحتی رئیس فیفا از ناکامی ایتالیا در رسیدن به جام جهانی

ناراحتی رئیس فیفا از ناکامی ایتالیا در رسیدن به جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - جیانی اینفانتینو رئیس فیفا اذعان کرد که عدم موفقیت ایتالیا در کسب جواز حضور در قطر، باعث ناراحتی شدید او شده است. 

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته تیم‌های ایتالیا و مقدونیه شمالی از چهارچوب پلی آف جام جهانی 2022 قطر به مصاف هم دیگر رفتند و در حالی که همگان از پیروزی آتزوری در این بازی مطمئن بودند، مقدونیه شمالی موفق شد با گلزنی در دقیقه 90+3، ضربه مهلکی به قهرمان اروپا بزند تا آن‌ها برای دومین بار متوالی از صعود به جام جهانی بازمانند. 

به نقل از سایت گل، جیانی اینفانتینو رئیس دپارتمان فیفا در خصوص ناکامی ایتالیا در راهیابی به قطر به شبکه تلویزیونی رای اسپورت گفت: "واقعا دوست دارم گریه کنم. برای تمامی ایتالیایی‌ها، لحظه سختی است، چون برای دومین بار متوالی آتزوری در جام جهانی حضور ندارد و اگر به جام جهانی بعدی صعود کنند، غیبت آن‌ها 12 سال به طول انجامیده است. به زمانی که بچه بودم فکر می‌کنم. در آن روزها شور و اشتیاق فراوانی برای دیدن جام جهانی 1978 و 1982 داشتم. در فوتبال چیزهایی وجود دارند که باعث می‌شوند عاشق این ورزش شوید. برای تمامی کودکان ایتالیایی متاسفم، اما اوضاع همین است و فقط 32 تیم می‌توانند به جام جهانی راه یابند."

4416