وایرال شدن واکنش جالب ماتیوس پس از همگروهی با اسپانیا

وایرال شدن واکنش جالب ماتیوس پس از همگروهی با اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی - لوتار ماتیوس اسطوره فوتبال آلمان در کنار چهره هایی نظیر علی دایی، رباح ماجر، میلوتینوویچ و ... وظیفه قرعه کشی جام جهانی را به عهده داشت که به شکل جالبی او قرعه کشور خودش را از گوی خارج کرد!

به گزارش فوتبالی، آلمان در سید دو قرار داشت و احتمال زیادی وجود داشت که به یکی از تیم های قدرتمند برخورد کند و در نهایت آنها به اسپانیا برخورد کردند. تقابل اسپانیا و المان تکرار فینال جام جهانی 2012 خواهد بود و البته دو تا از سه قهرمان اخیر جام جهانی به مصاف هم می روند. لوتار ماتیوس بعد از اعلام نام آلمان به شکل جالبی لبخند زد. برخی دلیل خنده اش را بیرون کشیدن نام کشورش می دانند و برخی دیگر تصور می کنند که او برای اسپانیا کری خوانده و آنها را مسخره کرده است.

در هر صورت به نظر می رسد که لبخند ماتیوس بعد از اعلام نام آلمان می تواند در زمان جام جهانی برایش سوژه شود. به طور مثال اگر آلمان در جام جهانی ناموفق باشد، همه یاد لبخند وی در زمان قرعه کشی خواهند افتاد. البته هانسی فلیک سرمربی آلمان در زمان اعلام قرعه زیاد خوشحال به نظر نمی رسید چرا که می داند کار تیمش مشکل است. البته دو تیم دیگر گروه یعنی ژاپن و برنده پلی آف (کاستاریکا یا نیوزیلند) حریفان سرسختی به شمار نمی روند.

4125